Tuesday, Jan 7, 2020

صفحه نخست » مرگ سردار سلیمانی با حجاب و بی حجاب را به هم نزدیک کرد

به حرمت خون سردار بیایید حجاب را آزاد کنید! چه اشکالی دارد؟

ارغوان - از بالابلاگ سایت بالاترین

68f80.jpg

نظام برای جنگ تازه اش نیرو میخواهد.اشتباه است اگر فکر کنید نظام روی بسیجی هایش حساب میکند؛ نظام روی مشتی جوجه بسیجی تیغ کش و دزد و غارتگر حساب نمیکند، بلکه برعکس نظام روی بازی با احساسات جوانان شجاع و میهن پرستی مثل پویا بختیاری حساب میکند!

از دیروز ماشین تبلیغات رژیم فاشیستی سعی دارد با خون قاسم سلیمانی ملات ماله کشی برای جنایت آبان ماه درست کند. به عکس و فیلمی که نظام در شبکه های اجتماعی پخش کرده است، خوب دقت کنید. وقتی خمینی گفت حفظ نظام اوجب واجبات است، یعنی همین!

یعنی ۴۰ سال بر سر و صورت دختران و زنان اسید بریزی و تیغ بکشی و بر پیشانی آنها پونز فرو کنی، وقتی اما دیدی نظام به خطر افتاده است، نمایش تهوع آور در کنار هم بودن با حجاب و بی حجاب _ برای پاسداری از بیضه های ولایت وقیح را _ کلید بزنی، آن هم به نیت قربانی جذب کردن برای جنگ احتمالی!

هر کس میخواهد بداند جنگ چیست، ابتدا سری به خانه حججی بزند که فرزندش یتیم شد و همسرش ازدواج کرد و خودش هم بی سر !

میخواهید بدانید جنگ چیست، سری به آسایشگاه جانبازان بزنید و ببینید با خانواده شهدای زنده ای که آلوده قدرت نشده اند، این نظام چه کرده است!

سری به خرمشهر و آبادان بزنید که هنوز اثرات جنگ بر دیوارهایش به شما نهیب میزند اما لبنان ویران شده در جنگ ۳۳ روزه را ۶ ماهه آباد کردند!

باز وقت خون دادن شد و نظام یاد ایران افتاد!

نه جناب، این جنگ و این مقاومت برای شماست! برای شمایی که اختلاس کردی و سهمیه گرفتی و با باتوم و اسلحه پیشانی مردم بی دفاع را شکافتی! این جنگ برای توست که شیشه نوشابه برایت سلاحی است برای ترساندن مردم!

جنگ های نیابتی و غیر نیابتی نظام، پیشکش آدمخواران بسیج و سپاه! با رواج شل حجابی و بی حجابی ما «جیگر» نمی شویم!

امیدوارم اگر جنگی در گرفت، همه شما به مقام رفیع شهادت نائل شوید و شاید این اتفاق باعث شود آنها که به شهادت و‌جنایت اعتقاد ندارند، ایرانی نو بنا کنند!

نه به قاسم سلیمانی کودک کش
نه به جنایت های رژیم در سوریه و عراق و یمن و ..
نه به اصلاح طلب و اصول گرا

نه به خامنه ای و اصل نظام
نه به اسلام و این فریب پر نگار!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy