Monday, Jan 13, 2020

صفحه نخست » ترامپ توئیت‌های چند کاربر ایرانی علیه نانسی پلوسی را بازنشر کرد

رادیو فردا - دونالد ترامپ، رئيس‌جمهوری آمریکا، توئیت‌های چند کاربر ایرانی که علیه نانسی‌ پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، مطالبی نوشته بودند را بازنشر کرد.

برخی از کاربران فارسی‌زبان توئیتر در ساعات گذشته به اظهارات نانسی پلوسی درباره اعتراض‌های ایران اعتراض کرده بودند.

او در گفت‌وگو با شبکه ای‌بی‌سی، معترضان روزهای اخیر را «چند دانشجو» خوانده بود و گفته بود روزهای قبل هم برخی مردم به دلایل متفاوت برای تشییع جنازه قاسم سلیمانی و علیه آمریکا در خیابان بودند.

999990.jpgکاربران ایرانی، این اظهارات پلوسی را به «حمایت او» از جمهوری اسلامی تعبیر کردند و نوشته‌اند چنین رفتاری در زمانی که حکومت ایران معترضان را می‌کشد، «زننده» است.

این کاربران همچنین هشتگ #NancyPelosiFakeNews را راه‌اندازی کردند و گفتند اظهارات نانسی‌پلوسی درباره معترضان ایران «دروغ» است.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

یک کاربر دیگر که رئيس‌جمهوری آمریکا توئیت او را بازنشر کرده است، نانسی پلوسی را با حجاب و چاک شومر، رهبر اقلیت دمکرات در سنا، را با عمامه به تصویر کشیده و حزب دمکرات را متهم کرده که تلاش می‌کنند حکومت جمهوری اسلامی را نجات بدهند.

این نخستین بار است که دونالد ترامپ اقدام به بازنشر توئیت‌های کاربران ایرانی که برخی از آنها ناشناس هستند، می‌کند. رئیس‌جمهوری آمریکا در چند روز اخیر توئیت‌هایی در حمایت از معترضان ایرانی به زبان فارسی منتشر کرده است.

ترامپ: معترضان فوق‌العاده ایرانی حاضر نشدند از روی پرچم آمریکا رد شوند

رئیس‌جمهوری آمریکا روز دوشنبه ۲۳ دی در واکنش به انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی که در آن معترضان ایرانی از رد شدن روی پرچم ایالات متحده خودداری می‌کنند، توئیت کرد: «معترضان فوق‌العاده ایرانی حاضر نشدند روی پرچم آمریکای بزرگ پا بگذارند یا به هر شکلی آن را لکه‌دار کنند».

دونالد ترامپ افزوده است:‌ «این پرچم را توی خیابان گذاشته بودند تا معترضان، لگدمالش کنند و آنها در عوض، از کنارش رد شدند. تحول بزرگ!»

اشاره او به ویدئویی است که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تهران را نشان می‌دهد که حاضر نشدند روی پرچم آمریکا و اسرائیل که روی زمین نقاشی شده بود راه بروند.

این ویدئو بیش از یک میلیون بار دیده شده است.





Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy