Tuesday, Jan 14, 2020

صفحه نخست » یک نماینده مجلس از «درز اطلاعات» در ماجرای کشتن سلیمانی خبر داد

soleimani.jpgرادیو فردا - محمدجواد جمالی‌ نوبندگانی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران، به خبرگزاری ایلنا گفت که در ماجرای کشتن قاسم سلیمانی «قطعا درز اطلاعاتی صورت گرفته است».

این نماینده مجلس همچنین گفت هنوز مشخص نیست پهپادی که در عملیات کشتن سلیمانی مشارکت داشت، از کدام پایگاه آمریکا پرواز کرده است.

پیش از این محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه ایران اعلام کرده بود که پایگاه عین‌الاسد در عراق مرکز عملیات بوده و به همین خاطر به آن حمله موشکی سپاه به این پایگاه انجام شده است.

خبرگزاری تسنیم هم روز سه‌شنبه در گزارشی که درباره حمله موشکی سپاه نوشته است «خیانت برخی عناصر و افشای برنامه سفر» فرمانده سپاه قدس را باعث هدف قرار گرفتن او عنوان کرده است.

مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

این خبرگزاری توضیح بیشتری در این زمینه نداده است.

خبرگزاری رویترز روز ۱۹ دی در گزارشی نوشت مقامات عراقی مرتبط با تحقیقات در مورد کشته شدن قاسم سلیمانی در عملیات پهپادی آمریکا می‌گویند بررسی‌ها حاکی از وجود رد پای یک «شبکه از جاسوسان» در فرودگاه بغداد دارد که اطلاعات پروازی و حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پایتخت این کشور را که به ترور او منجر شد، لو داده بود.

پیش از این غلامعلی جعفر‌زاده، نماینده رشت هم به خبرگزاری ایسنا گفته بود یکی از معاونان سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اعلام کرده که این سازمان تحقیقات در مورد حضور احتمالی عوامل نفوذی را آغاز کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy