Tuesday, Jan 14, 2020

صفحه نخست » واکنش محسن هاشمی به سخنان فائزه درباره خامنه ای

hashemi_013120.jpgرئیس شورای شهر اسلامی تهران درباره سخنان خواهرش که توسط بی یی سی فارسی منتشر شد بر لزوم حمایت از مقام معظم رهبری تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تضعیف رهبری به صلاح کشور نیست و مرحوم آیت الله هاشمی هم سعی‌شان این بود که باید در داخل کشور با حضور مقام معظم رهبری و رهبری ایشان موضوعات و مشکلات کشور را حل و فصل کنیم.

وی این را هم گفت که خواهرم با هیچ رسانه خارجی مصاحبه نکرده و صحبت‌هایی که از فائزه منتشر شد یک مصاحبه نیست بلکه در یک مهمانی، خواهرم صحبت خصوصی کرده و به نظر می‌رسد کسی صدای او را ضبط کرده باشد.

رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر قرار است مشکلات کنونی کشور، به طریقه درست و عاقلانه ای حل شود، باید توانمندی و وجاهت ارکان قانونی کشور را حفظ کنیم و باه مان استدلالی که تضعیف رییس جمهور یا مجلس به زیان ایران است، تضعیف رهبری برای ایران زیانبارتر خواهد بود.

وی ادامه داد: رادیکالیسم و تندروی هیچگاه به نتیجه مثبتی نرسیده است و برای بهبود شرایط تنها مسیر پیش روی ما میانه روی است و افراطی گری در هر دو مسیر، موجب بدتر شدن شرایط کشور می شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy