Wednesday, Jan 15, 2020

صفحه نخست » در ایران؛ میمون‌ها از مردم «برابرترند»! بابک‌ داد

Babak_Dad.jpgیک خانم مجری که طبعاً نمی‌شناسمش، سخنانی گفته که دل میلیونها شهروند ستمدیده را به درد آورده است! سخنی «عریان» از ایده‌ای که در «مخفیگاه ذهنی یک قشر نورسیده و غاصب» است که قبلاً گفته بودند: ″اگر ملت اعتراض کند، از لبنان و یمن و حشدالشعبی برای سرکوب «نیرو» خواهند آورد! ″

🔹او گفته ″هر کسی این وضعیت را نمی‌خواهد، می‌تواند جمع کند و از این مملکت برود! ″ نام و چهره‌اش را اینجا نیاورده‌ام تا «بهداشت این صفحه» از افراد حقیر بدزبان حفاظت شود. چرا که او حرف دل یک «جماعت غاصب» را زده و امروز طرف صحبت ما باید آن جماعت و رهبر آنها باشد.
🔹آن دوستانی که هنوز هم فکر می‌کنند با «جابجایی» آن رئیس‌جمهور و آمدن این یکی و یا با تغییر این مجلس، در «وضعیت سیاه کشور» تغییر اساسی ایجاد می‌شود، بد نیست گاهی به حافظه و ذهن خود رجوع کنند! ایران توسط «یک فرد» اداره می‌شود که در حکومتش «میمون‌ها از مردم برابرترند»!
dad.jpg🔹فیسبوک یادآوری کرد که هشت سال پیش در همین روز چنین نوشته‌ام:
➖ایران شبیه درخت تناوری است که مشتی میمون کوتوله، به راحتی از آن بالا رفته‌اند و پایین نمی‌آیند. چاره‌ای جز یک «تکان محکم» به این درخت نیست! وگرنه «میمون‌ها زیاد بچه می‌زایند و زیاد عمر می‌کنند» و از درخت اساطیری ما هم پایین نمی‌آیند! ایران «قلمرو شیران» است و بالانشینِ قلمرو شیران، اینک جولانگاه «میمون‌های حقیر» شده است! (۲۴ دی ۹۰- ۱۴ ژانویه ۲۰۱۲)
🔹 یادآوریِ فیسبوک در این روز، یادآوری به هنگامی بود!
از آن زمان تا حالا، «هشت سال» از عمر مردم ما تلف شده، اما هیچ چیزی عوض نشده است! آدم‌هایی به ظاهر جابجا شده‌اند، رفته‌اند و آمده‌اند، اما هنوز در بر همان پاشنه می‌چرخد! یک قشر خاص بر جمعیتی ۸۰ میلیونی حکومت می‌کنند، خون مردم را می‌ریزند (دی ۹۶ و آبان ۹۸)، و بقیه را «زجرکش» می‌کنند!
🔹تازه‌ترین آن «کشتار» مسافران امیدوار و بیگناه پرواز ۷۵۲ با موشکی که قرار بود برای دفاع باشد! و حالا که سخن به اینجا رسید بگویم؛ گمانم حکمتی بود که مسافران در آن آخرین لحظات سوختن، «خبردار» نشدند که با موشک «خودی!» و از داخل وطن هدف قرار گرفته‌اند! چه، گرچه بدن نازنینشان سوخت؛ اما «دلشان نسوخت»!
🔹باری! هنوز «میمون‌های غاصب» بالای درخت هستند و هنوز قربانی می‌گیرند...


بابک‌ داد

♦️اینستاگرام:
https://instagram.com/BabakDad
♦️تلگرام:
http://t.me/BabakDad
📩تماس:
babakdad2@gmail.com



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy