Friday, Jan 17, 2020

صفحه نخست » خبر شوکه کننده برای فوتبال باشگاهی کشور + بیانیه فدراسیون فوتبال ایران

football_016120.jpg

اخبار تکمیلی:

فدراسیون فوتبال ایران روز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو مسابقات لیگ قهرمانی آسیا در ایران دریافت کرده است.

ادعای یک خبرنگار عربستانی: حق میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان گرفته می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولید الفراج در شبکه تلویزیونی SBC اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی حکم به میزبانی تیم‌های ایرانی از حریفان خود در بازی‌های لیگ قهرمانان در زمین بی‌طرف می‌دهد.

این خبرنگار عربستانی اظهار داشت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بدین معنا نیست که حریفان تیم‌های ایرانی هم باید در زمین بی‌طرف از آنها میزبانی کنند. فقط تیم‌های ایرانی باید بازی‌های خانگی خود را در زمین بی‌طرف انجام دهند.

اولین گام هم از سوی کشور کویت برداشته شده و این کشور ضمن به تعویق انداختن بازی با استقلال ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان، خواستار برگزاری آن در یک کشور بی طرف شده است.

«ولید الفراج» مجری برنامه پربیننده «الدوری مع الولید» در برنامه اخیر خود به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که حق میزبانی تیم های ایرانی از حریفانش در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC سلب شده و این تصمیم در آستانه اعلام رسمی است. به این معنی که نمایندگان کشورمان باید با تمام حریفان خود چه عربستانی، چه اماراتی و عراقی و قطری و سایر کشورها در زمین بی طرف بازی کنند!

3352518.jpgهنوز مشخص نیست واکنش فدراسیون فوتبال به این تصمیم AFC که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده، چه خواهد بود.

روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره مباحث منتشره پیرامون میزبانی تیم های ایرانی از حریفان در زمین بی طرف بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،در بیانیه فدراسیون فوتبال آمده است؛

1_فدراسیون فوتبال امروز نامه‌ای رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده است و به موجب آن اعلام شده که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم‌های ایرانی در فصل جدید را در کشور بی طرف برگزار کند.

2_فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از دریافت نامه و در روز جمعه جلسه‌ای را با حضور کلیه مسئولین مرتبط با موضوع برگزار کرد و مراحل اولیه پیگیری ویژه در این باره به سرعت آغاز شد.

3_همچنین مقرر گردید در روز شنبه جلسه دیگری در این باره با حضور مدیران 4 باشگاه نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود و تصمیم مقتضی با اعلام نظر باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو اتخاذ گردد.

4_موضع نهایی باشگاههای ایرانی ظرف روزهای آینده و پس از تصمیم گیری قطعی کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy