Tuesday, Feb 4, 2020

صفحه نخست » محافظ دیوید کامرون اسلحه‌اش را در توالت هواپیما جاگذاشت

cameron_020520.jpgبی بی سی - محافظ نخست وزیر سابق بریتانیا به دلیل این که اسلحه‌اش را در توالت یک جت اقیانوس‌پیما جا گذشت، مورد بازرسی قرار گرفت.

به گزارش نشریه دیلی‌میل، یک "مسافر هراسان" پرواز نیویورک به لندن اسلحه را در توالت هواپیما پیدا کرد و آن را به خدمه پرواز خط هوایی بریتانیا تحویل داد.

دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا کماکان از سوی پلیس لندن اجازه دارد که از محافظ استفاده کند. پلیس لندن می‌گوید که مامور مورد نظر فعلا از فعالیت‌های اجرایی کنار گذاشته شده است.

افراد نزدیک به آقای کامرون گفته‌اند که به دلایل امنیتی نمی‌توانند در این زمینه اظهار نظر کنند.

اسلحه مورد نظر یک کلت گلاک ۹ میلیمتری بود که گفته می‌شود در اختیار مامور پلیس لندن قرار داشت. او از بخش ویژه این نیرو است. محافظ دیوید کامرون این کلت را در همراه با جلدش در توالت جا گذاشت.

به نوشته روزنامه سان، گذرنامه آقای کامرون و گذرنامه محافظ هم همراه با اسلحه پیدا شده بود.

یک سخنگوی پلیس لندن گفت: "ما از اتفاقی که در پرواز ۳ فوریه به مقصد بریتانیا افتاد، آگاهیم. پلیس مورد نظر از ماموریت‌های اجرایی کنار گذاشته شد. ما با این قضیه بسیار جدی برخورد می‌کنیم و تحقیقات داخلی ادامه پیدا خواهد کرد."

دیوید کامرون از ژوئیه ۲۰۱۶ به مدت شش سال نخست وزیر بریتانیا بود تا این که به دنبال نتیجه همه‌پرسی در مورد خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا از مقامش کناره‌گیری کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy