Saturday, Feb 22, 2020

صفحه نخست » همایون شجریان تصویری از علائم حیاتی پدر منتشر کرد

shajarian_022120.jpgهمایون شجریان دقایقی قبل با انتشار تصویری از نمایشگر علائم حیاتی پدرش، علاقه‌مندان به محمدرضا شجریان را در جریان آخرین وضعیت سلامتی وی قرار داد.

به گزارش ایسنا، فرزند محمدرضا شجریان ساعاتی قبل هم با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، خبر درگذشت استاد آواز ایران را شایعه خوانده و درخواست کرده بود خبر صحیح را فقط از صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام دنبال کنند.

پس از آن، دقایقی قبل همایون شجریان با انتشار مطلبی جدید که در آن نمایشگر علائم حیاتی پدرش نمایان بود، نوشت: «عزیزان دل به همان دلایلی که امشب در جمع شما نازنینان شرح دادم، در این چند سالی که گذشت، پدر به دلیل مساعد نبودن شرایطشان، از اینکه کسی بخواهد ملاقاتشان کند پرهیز داشته‌اند. به همین دلیل برای اینکه از وضعیت ایشان بیشتر مطلع شوید، تنها به گذاشتن عکسی از نمایشگر علائم حیاتی ایشان بسنده می‌کنم. بی‌نهایت از مهر شما سپاسگزارم. بامداد سوم اسفند - بیمارستان جم»

61578159.jpgهمایون شجریان این پست را حدود ساعت ۲:۴۰ بامداد سوم اسفند منتشر کرده است.

پزشک معالج شجریان: حال استاد مساعد نیست اما ایشان هنوز زنده است + پیام همایون شجریان

خبرگزاری ایسنا از قول پزشک معالج استاد شجریان خبر درگذشت وی را که تسنیم منتشر کرده بود، تکذیب کرد.

محمدرضا شجریان شب گذشته و بر اثر وخامت بیماری به بیمارستان جم در تهران منتقل شد.

طی دقایق گذشته، خبرگزاری تسنیم، باشگاه خبرنگاران و برخی دیگر از رسانه ها مدعی درگذشت استاد شجریان شدند، اما پزشک معالج ایشان و خانه موسیقی ایران خبر درگذشت استاد را تکذیب کردند.

پزشک معالج محمدرضا شجریان: حال استاد آواز ایران مساعد نیست اما ایشان هنوز زنده است

دکتر مهرداد بهلولی، پزشک معالج شجریان در گفتگو با خبرآنلاین، تاکید کرد اگر چه حال استاد آواز ایران خوب و مساعد نیست، اما در حال حاضر (ساعت 23:30) من بالای سر ایشان در آی سی یو هستم و استاد هنوز زنده است.

محمدرضا شجریان «در دو هفته گذشته تحت مراقبت‌های ویژه بوده است»‎

رادیو فردا - همایون شجریان، فرزند محمدرضا شجریان، هنرمند آواز ایران اعلام کرد که پدر او از دو هفته قبل تحت مراقبت و رسیدگی‌های ویژه پزشکی بوده، اما اکنون شرایطش بهبود یافته است.

برخی رسانه‌های داخلی در روز جمعه از درگذشت محمدرضا شجریان خبر داده بودند، اما پزشک معالج و خانواده وی این گزارش‌ها را تکذیب کردند و آنها را «شایعه» خواندند.

همایون شجریان شامگاه جمعه در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: «پدر به خاطر مشکلات ریوی که ناشی از بیماری قبلیشون هست و در دو هفته اخیر کمی ادامه‌دار شده است تحت مراقبت و رسیدگی های ویژه هستند و وضعیتشان از دیروز بهتر شده است.»

وی در ادامه از هواداران آقای شجریان خواسته است که اخبار مربوط به سلامت این هنرمند را از صفحات او در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

پیش از این منابع پزشکی در بیمارستان جم تهران گفته بودند که محمدرضا شجریان بهدستگاه تنفسی متصل است.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

بر اساس این گزارش، آقای شجریان روز پنج‌شنبه به دلیل نارسایی تنفسی با آمبولانس به اورژانس بیمارستان جم و سپس به بخش آی‌سی‌یو این بیمارستان منتقل شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy