Sunday, Feb 23, 2020

صفحه نخست » تسنیم، تو برو درس ات رو بخون! واسه اظهار نظر امثال تو هنوز خیلی زوده! ف. م. سخن

7BB534DA-C3B0-4F0D-A5AD-42BFE878FA00.jpegخبرگزاری حکومتی، مطلبی منتشر کرده است از یک دختر خانم دانشجو، که به قول خودش دانشجوی اپیدمولوژی ست. ما برای این دختر خانم موفقیت در درس و مشق آرزو می کنیم ولی به ایشان این تذکر را هم می دهیم که مواظب باشد درسی را که می خواند صرف حکومت احمقی نکند که برای مبارزه با ویروس کرونا به حدیث کسا متوسل می شود.

ما به این دختر خانم عزیز این نکته ی عقلی را متذکر می شویم که وقتی ممالک بزرگ و پیش رفته، برای جلوگیری از شیوع و گسترش یک بیماری، دست به هر کار ی می زنند، این دیگر یک موضوع سیاسی و به قول ایشان اقتصادی و تجاری نیست که معلم های ایدئولوژی اسلامی در مغز ایشان فرو می کنند و لابد چیزی هست که دنیا به خاطر آن به تکاپو افتاده است.

دختر جون!
وقتی پای اپیدمی که رشته تو هم هست به میان می آید، احمقانه است از «برنده اصلی جنگ تبلیغاتی» سخن گفتن. یعنی چینی ها و گردانندگان این کشور که عقل و شعور خود را با ارتقا دادن سریع اقتصاد کشورشان به یکی از قدرت های برتر جهانی نشان داده اند، به اندازه ی تو نمی فهمند که بازیچه ی دست آمریکایی ها یا هر کس دیگر نشوند؟!

خود شما هم که مثلا تحصیل کرده هستی، فرق آنفولانزای متعارف را با یک شاخه جدید از این بیماری هنوز نمی دانی و چون در فلان کشور، تعداد کمی فوت شده اند، این یعنی بی خیال بیماری و اپیدمی شدن آن؟

آنفولانزا همیشه در میان تن های ضعیف کشته گرفته و می گیرد و بعد از این هم خواهد گرفت. برای مبارزه با آن هم تحقیقات بسیار صورت گرفته و هزینه های بسیار صرف شده و موفقیت هایی هم به دست آمده است.

اگر کار دنیا به دست تو و معلم های سیاسی-عقیدتی ات بود، الان جمعیت جهان نصف شده بود و شما هم به جای درس خواندن در چین، نزد حضرت آیت الله تبریزیان طب اسلامی تلمذ می کردی!

نه عزیزم!
وقتی پای جان به میان می آید، خوب نیست آدم امریکایی امریکایی کند و میان آدم ها فرق بگذارد. به قول تو امریکایی فقیر و فاقد خدمات بیمارستانی هم داریم و اصلا خوب نیست دختر بچه ای مثل تو، که حتما مسلمان اصیلی هم هست، از کم بودن تعداد امریکایی های فوت شده در اثر کرونا احساس ناراحتی کند.

من روزی دو سه هزار بار خدا را شکر می کنم که جریان کرونا از چین شروع شد. مقامات چین موضوع را روشن کردند، مقامات چین شهر های مبتلا را قرنطینه کردند، مقامات چین مسافرت ها را محدود کردند و با تمام ضرر و زیان هایی که متوجه آن ها می شد، جلوی حقیقت تلخ نایستادند و آن را کتمان نکردند.

به این می گویند حکومت درست حسابی و عاقل.

FCF3C6B5-1F5D-41AA-9064-C78FFB892E2B.jpeg

amar5.jpg

111003218b.jpg

این هم آمار در صد فوت شدگان نسبت به مبتلایان جهت اطلاع دختر خانم عزیز و این تازه اول بسم الله ست...

اما حکومت اسلامی شما، به خاطر یک انتخابات لکنتی، حقیقت را از مردم پنهان کرد، امکانات مقابله با ویروس و گسترش بیماری در اختیار مردم قرار نداد، و الان هم که سعی می کند بگوید این بیماری خطر ندارد بازی اقتصادی و تجاری امریکایی هاست!

اگر خطری ندارد، آقای خامنه ای هم بیاید مثل همیشه وسط جمع خبرنگاران و همراهان رای اش را به صندوق بیندازد! چرا موقع رای دادن ده متر، از هر طرف برای او خالی از جمعیت کرده اند؟

EFD7A4C3-9067-48DB-9644-2BE69CE6F97D.jpeg

آفرین دختر جون!
شما برو درس ات رو بخون، وقتی چیزی شدی، بیا ببینیم چه می گویی و چه چیزی برای مردم کشورت در چنته داری!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy