Saturday, Feb 29, 2020

صفحه نخست » خون قربانیان کرونا و جانباختگان آبان ماه و جنایات دیگرشان، بالاخره دامن آنان را خواهد گرفت؛ منشه امیر

910C1B13-592E-4267-96D3-D83FE024593A.jpegصدای اسراییل

سران حکومت اسلامی ایران را به خاطر گسترش ویروس کرونا ملامت نکنید! آن ها گناهی ندارند! مردمانی در چنین گوشت خفاش و موجودات وحشی دیگر را خورده اند و ویروس گرفته اند و این ویروس در سراسر دنیا پخش شده و به ایران هم رسیده است!

این حکومت ایران نبود که ویروس را ساخت و به جان مردم دنیا انداخت و اگر کشورهای بزرگ جهان هم نتوانسته اند از رسیدن ویروس به کشور خود جلوگیری کنند، پس چه انتظاری از حکومت اسلامی ایران دارید؟

آن ها سرگرم مبارزه با تحریم های اقتصادی آمریکا و تحریم های جدید اف اِی تی اف، کمک به سازمان های ترور، ادامه ساخت موشک، سرکوب مردم و پرونده سازی برای شرکت کنندگان در تظاهرات اعتراضی آبان ماه بودند و توجه نداشتند که یک ویروسی وارد کشور شده و به زیارتگاه حضرت معصومه در قم رخنه کرده و زائرانی را که برای شفا گرفتن به زیارت رفته بودند، به کرونا مبتلا ساخته است.

خداوند این کرونا را خیرش ندهد که این همه باعث مصیبت برای سران حکومت ایران شد.

ولی آن ها خطاکارند، مقصرند، قابل تعقیب هستند، باید محاکمه و مجازات شوند که چرا کرونا با این سرعت در سراسر ایران پخش شد و مصیبت تازه ای برای مردم کشور به وجود آورد که قربانیان زیادی گرفته و تازه اول کار است؟

خداوند گناهانشان را نبخشاید که از روز اول تشخیص نخستین موارد ویروس در شهر مذهبی قم، مانند همیشه به پنهان کاری روی آوردند و به جای آن که مردم را آگاه سازند و خود به اقدامات احتیاطی دست بزنند تا از سرایت ویروس به همگان جلوگیری کنند، مانند جریان شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی، دوباره به پرده پوشی و دروغگویی و تحریف روی آوردند که مبادا مردم دوباره به خیابان ها بریزند و علیه رژیم به اعتراض بپردازند و اگر اعتراض مالباختگان و اعتراض مردم نسبت به هواپیما نتوانست باعث سقوط رژیم گردد، ممکن است کرونای حیله گر به این هدف برسد.

به جای آن که به مردم در مورد ابعاد انتشار ویروس هشدار بدهند و راهنمایی کنند، کوشیدند وجود این خبر را انکار کنند و به پزشکان هشدار دادند که مبادا شمار قربانیان را افشا کنند، وگرنه به زندان خواهند افتاد.

همانگونه که چین شهر بزرگ ووهان را بست و آن را به یک قرنطینه بزرگ مبدل ساخت، طبیعی آن بود که حکومت ایران نیز قم را قرنطینه کند و نگذارد این ویروس به شهرهای دیگر و حتی کشورهای دیگر رخنه کند.

همین ندانم کاری ها و غرض ورزی های سران رژیم و بی کفایتی آنان موجب شد که ایران، پس از چین به دومین مرکز اشاعه و پراکنده سازی بیماری مبدل گردد.

چرا باید چنین باشد؟

ایران، همانند بسیاری کشورهای دیگر، دستور می دهد که پرواز هواپیماها به چین متوقف شود تا کرونا وارد ایران نگردد. ولی سپاه پاسداران خشمگین می گردد که شما که هستید دستور قطع پرواز می دهید؟ ما همچنان به قطعات موشکی و تسلیحاتی ساخت چین نیاز داریم. شما می خواهید به ما لطمه بزنید؟ کرونا بی کرونا پروازها به چین باید ادامه یابد. می گویند که از روز اول صدور دستور قطع پروازها، هواپیمایی ماهان دست کم ۵۲ پرواز به چین داشته است.

بعد آمدند و ادعا کردند که این پروازها، برای فرستادن کمک های انساندوستانه ایران به آسیب دیدگان چین بوده است.

بزرگی دروغ را دریابید! سپاه پاسداران، برای مبارزه با کرونا، کمک های انساندوستانه به چین می فرستد!

بعد هم حسن روحانی می آید و زبان به توبیخ می گشاید که چرا خطر این ویروس را اینقدر بزرگ می کنید؟ یادآوری می کند که در ایالات متحده شانزده هزار یا ۱۶۰ هزار نفر در اثر بیماری آنفلوآنزا مردمند. حالا چه مانعی دارد که در ایران هم چند صد نفر در اثر ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کنند؟

چه شده است؟ چرا این گونه به هراس افتاده اید؟

و بعد، در همان حال که همگان می دانند که کورونا نه تنها مهار نشده، بلکه هر ساعت و هر دقیقه گسترده تر می شود، حضرت رئیس جمهوری می گویند که دستور داده اند از روز شنبه (یعنی امروز) همه مدارس و ادارات و نهادها باز شوند و زندگی به حال عادی در آید.

اقای روحانی پزشک است، متخصص کروناست و غیب گویی می کند و می گوید که تا روز شنبه همه چیز روبراه می شود و مردم به زندگی عادی باز گردند.

این شیوه رفتاری، مصداق کامل جنایت است و حتی اگر جنایت عمد نباشد و از روی نادانی و نابخردی و بی تجربگی و بی کفایتی انجام شده باشد، جنایت در جنایت است.

آخوندهای حکومتی، به جای آن که مردم را به رعایت انواع تدابیر احتیاطی تشویق کنند، با بسته شدن موقت زیارتگاه ها به شدت مخالفت می ورزند و می گویند "مردم برای شفا یافتن، به زیارت حرم مقدسین می آیند، شما چگونه ادعا می کنید که این اماکن عامل شیوه ویروس بوده است؟

حتی یک آخوند حکومتی ادعا می کند که دیواره ها و ضریح ها و تالار زیارتگاه ها با موادی ساخته شده که ضد ویروس است و کرونا را با یک ضربه ناک اوت می کند!

این ها همه از یک طرف، ولی طرف دیگر آن است که رژیم کوچکترین لیاقت و کفایتی برای رسیدگی به این ویروس را نداشته و ندارد.

هرج و مرج مطلق برقرار است و لوازم کافی وجود ندارد و بیمارستان ها آماده نیستند و پزشکان در مورد علائم بیماری و شیوه جلوگیری از آن، اطلاعاتی ندارند.

سرکردگان حکومت جنایت می کنند، زیرا به جای آن که به مردم خطرات بیماری را گوشزد کنند و تدابیر احتیاطی را برای آنان یک یک برشمردند، دست به دامان رئیس دانشگاه پزشکی خراسان می شوند که به مردم میگوید: نترسید! کورونا هم مثل آنفلوآنزاست. در خانه های خود بمانید، مزاحم بیمارستان ها نشوید، خودش خوب می شود!

این سخنان یک جنایت است، زیرا به جای آن که آن رئیس دانشگاه نگهبان سلامت مردم باشد، آن را به سوی مرگ و نابودی رهنمون می شود.

بدین سان، یک بار دیگر نشان دادند که افرادی فریبکار، دروغ پرداز و بی اعتنا به جان مردم هستند.

آنها بودند که با اینگونه رفتارها، کشور ایران را به ویرانی کشاندند و مردم ایران را خاکستر نشین کردند.

یک کشور غنی و آباد را به تسلط خود گرفتند و آن را در حدی ویران کردند که پدر خانواده برای امرار معاش گدایی می کند و مادر خانواده در زباله دانی عمومی به دنبال خوردنی می گردد.

آن چه برایشان مهم است، فلسطین است و رسیدن به هدف استعمار نوین خویش.

از سایه خودشان هم می ترسند و در هر قطره آب یک دشمن می بینند و بلافاصله علیه آن موضع گیری می کنند.

از نظر آنان، بزرگترین دشمن، خود ملت ایران است به خیابان ها می آید و زبان به اعتراض می گشاید و بی لیاقتی آنان را این چنین برملا می سازد.

آنان، ملت ایران را دشمن می دانند و از این رو به خود حق می دهند که حتی پزشک و یا پرستاری را که واقعیات مربوط به مرگ و میر در اثر کرونا را در شبکه های اجتماعی قرار داده به بازداشت تهدید می کنند که چرا این گونه می کوشد به رژیم و ادامه فرمانروایی فریبکارانه آنان آسیب برساند.

خشت اول که کار گذاشتند، خشت تعرض نسبت به دیگران و زورگویی نسبت به مردم ایران و بسیج همه امکانات کشور در راه زیاده خواهی های آنان بود.

از آنان بپرسید که تا چه هنگام می خواهند آمار واقعی قربانیان کرونا و شمار مبتلا شدگان به این ویروس را پنهان نگاه دارند؟

تا چه هنگام جعبه سیاه هواپیما را پیش خود نگاه می دارند و به کشورهای تقاضا کننده نمی دهند تا مبادا رازهایشان بیش از این آشکار شود؟

تا کی از انتشار شمار انسان های پاک و بیگناهی که در اعتراض های آبان ماه به گلوله بستند خودداری خواهند کرد؟

نه تنها حدود یک هزار و پانصد نفر معترض را کشتند، بلکه اکنون سه تن از زنده ماندگان را هم به اعدام محکوم کرده اند.

ولی بدانند که خون آن بی گناهان آبان ماه، خون آن قربانیان کرونا و خون آن مردمی که به علت استیصال و در نتیجه فقر و بیماری جانباختند، بالاخره دامن آنان را خواهد گرفت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy