Sunday, Mar 8, 2020

صفحه نخست » واکسن کورونای بدون مرز؟! این دیگر چه قلماشی یی ست؟؛ ف. م. سخن

8F960126-6FF7-4FB5-90B9-CEA3A1DFF8E2.jpegویروس کورونا، یک عده را بیمار کرد، یک عده را روانه ی آن دنیا کرد، بساطی برای شارلاتان های آخوند و آخوندزاده پهن کرد، عده ای محتکر بی وجدان حکومتی و غیر حکومتی را به آلاف و اولوف رساند، عده ای کلاش حقه باز را با چاپ برچسب های تقلبی و چسباندن آن بر روی اقلام مختلف مثل ماسک صورت و قالب کردن آن ها به اسم ژل ضد عفونی به پول و مال بیشتر رساند...

و امروز دیدم در سایت تلویزیون «ایران فردا»، مطلبی منتشر شده است با عنوان «واکسن بدون مرز» که در آن آمده:
«دکتر شاهرخ میراسکندری وکیل سرشناس بین المللی در تماس با مقامات آمریکائی، موافقت اولیه آنها را برای ارسال واکسن ضد بیماری کرونا جلب کرده است. دکتر میراسکندری با تاسیس سازمانی به اسم "واکسن بدون مرز" هم زمان مشغول گفتگو با مقامات بهداشت در اسرائیل است که امیدوارند طی دوهفته آینده واکسن را در خاتمه آزمایشهای لازم به جهان عرضه کنند. دولت آمریکا که در آغاز انتشار ویروس کرونا در ایران آمادگی خود را برای ارسال وسائل پیشگیری و دارو به ایران اعلام کرده بود و با پاسخ منفی رژیم ایران روبروشد، اینک آماده میشود تا به درخواست دکتر میراسکندری و همکارانش، پس از اثبات کارآمدی واکسن اسرائیلی پاسخ مثبت بدهد. تلویزیون ایران فردا آمادگی خود را برای یاری رساندن به سازمان "واکسن بدون مرز" اعلام میکند.»

واکسن کورونا کجا بود که بخواهد با مرز یا بدون مرزش تولید شود؟

آزمایش هایی انجام شده و آزمایش هایی در حال انجام است که هنوز ثمربخشی شان مشخص نیست، و اگر ثمربخشی شان مشخص شود، زود تر از سال آینده ی میلادی به تولید انبوه نخواهد رسید.

من نمی دانم قصد طراحان واکسن بدون مرز چیست. فعلا در ایران بساط کلاهبرداری و نابود کردن انسان ها به قیمت ثروتمند شدن عده ای کلاش، حسابی داغ است. ما امیدواریم که حکایت واکسن بدون مرز، حکایتی به دور از حقه بازی و دغل کاری باشد، ولی باید گفت آن چه منتشر شده، گمراه کننده و کاملا فریبکارانه است.

با کلاهبرداران داخلی و خارجی و سوءاستفاده کنندگان از این وضعیت مرگبار با تمام توان مبارزه می کنیم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy