Tuesday, Mar 10, 2020

صفحه نخست » ویروس کرونا و پایان رژیم جمهوری اسلامی، سیامک شیرزاد

corona_JI.jpgدر علم پزشکی برای ساخت واکسن از کشته یا ضعیف شده ویروس به دست آمده از آنها برای پیشگیری از بیماری‌ها استفاده میشود.. ویروس کرونا همان واکسنی است که برای ویروس اصلی و کشنده یعنی جمهوری اسلامی به عرصه اجتماعی و سیاسی ایران وارد شده.

بی کفایتی و بی لیاقتی مسؤلین و حاکمان رژیم را بارها و به اشکال گوناگون در ۴۱ سال گذشته شاهد بوده‌ایم.. از ناتوانی در مهار سیل تا ناتوانی در کمک رسانی به زلزله زدگان تا سقوط پی در پی هماپیماها؛ و بسیاری موارد دیگر که منجر به صدمات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بسیاری به کشورمان شده... درحال حاضر شاهدیم که با پنهانکاری، سهل انگاری، عدم شفافیت و عدم رسیدگی به موقع به وضعیت موجود؛ اوضاع را در بسیاری از شهرهای ایران به شدت بحرانی کرده و هموطمنان عزیزمان جانشان را به خاطر بی مسؤلیتی و بیکفایتی این رژیم و عمالش از دست میدهند وشرایط میرود که به طور کامل از کنترل خارج شود.. طوری که طبق اظهار نظر یکی از مقامات دولتی مرتبط با ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا به ایران‌وایر: «در صورت عدم اجرای سیاست قرنطینه کامل در همه مناطق آلوده کشور و در صورت ادامه همین روند تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹، آمار تلفات انسانی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در ایران می‌تواند به ۷۰۰ هزار نفر برسد.... وضعیت در بسیاری از شهرهای شمالی بحرانی اعلام شده و بیمارستانها و خدمات پزشکی جوابگوی مراجعین نمیباشد و این در حالیست که هر روز بیش از پیش به تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا افزوده میشود.
و در این میان شاهدیم با وجود کمبود امکانات، مسؤلین مبتلا به ویروس در منزل خود قرنطینه شده و یک اکیپ کامل پزشکی در خدمت آنها میباشد.
به نظر نگارنده، این ویروس واثرات آن به دلایل زیرو در آینده نزدیک باعث تحولات سیاسی و اجتماعی بنیادی در ایران خواهد شد که در نهایت باعث براندازی رژیم ننگین جمهروی اسلامی خواهد شد:

۱- به زودی افزایش تصاعدی تعداد مبتلایان و جانباختگان باعث میشود که اوضاع به طور کلی از کنترل خارج شده که به نوبه خود باعث رکود اقتصادی هرچه بیشتر در ایران خواهد شد. شرایط اقتصادی همانطور که همه میدانیم، از مدتها پیش به خاطر تحریم‌ها و البته سیاستهای غلط اقتصادی و اختلاس‌ها و خیلی عوامل دیگر که از حوصله این بحث خارج است، از کنترل رژیم خارج شده بود... این شرایط به زودی موتور محرکه حرکتها و خیزش‌های اجتماعی وسیع و غیرقابل کنترل خواهد شد.
۲- پیش بینی اینجانب این است که بسیاری از مسؤلین بلندپایه رژیم به این ویروس مبتلا خواهند شد و تعدادی جان خود را از دست خواهند داد طوریکه جایگزین کردنش برای رژیم تقریبا غیرممکن خواهد بود. این بار بی کفایتی و بی مسؤلیتی و بی وجدانی مسؤلین یقه خودشان را هم خواهد گرفت و به قول معروف این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست.
۳- شرایط موجود و بحرانی تر شدن آن در آینده نزدیک آحاد مختلف مردم از نیروهای نظامی و ارتش گرفته تا پزشکان و معلمان و کسبه و غیره را به هم نزدیکتر کرده و حتی باعث ریزش شدید در بین طرفداران عقیدتی رژیم خواهد شد و این رژیم را بیش از پیش با چالشی بزرگ و غیر قابل تحمل روبرو خواهد کرد که بیرون آمدن از آن غیرممکن است.

این ویروس که به صورت واکسن عیله ویروس اصلی که همان رژیم منحوس جمهوری اسلامی عمل میکند؛ تبعاتی دارد نظیر از دست دادن تعدادی از هموطنان عزیزمان ورکود بیش از پیش اقتصادی؛ دقیقا همانند تزریق واکسن به بدن که بعضا باعث تب خفیف و علایم ضعیف بیماری میشود ولی بیمار را نمیکشد بلکه شخص را در مقابل آن بیماری مقاوم کرده و ویروس دیگر در بدن آن شخص اثر نخواهد داشت...

پیش بینی اینجانب این است که، ویروس کورونا، موجودی که حتی با میروسکوپ هم به سختی قابل رؤیت است، به زودی بنیاد یکی از مخوف ترین و ضد انسانی ترین و مغرورترین رژیم‌های تاریخ را از ریشه برخواهد کند و آنها را به ذباله دان تاریخ خواهد افکند.

با سپاس
سیامک شیرزاد



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy