Friday, Mar 27, 2020

صفحه نخست » سازمان مجاهدین خلق: کرونا تا کنون جان ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر را در ایران گرفته است

mohadesin.jpg العربیه - محمد محدثین مسئول کمیسیون امور خارجه شورای ملی مقاومت ایران، در وبیناری که با عنوان «اقدامات هماهنگ بین المللی فریب» برگزار شد، مدعی شد که ویروس کرونا طی سه هفته گذشته جان ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در ایران را گرفته است.

سازمان مجاهدین خلق مدعی شد براساس آماری که «استان به استان و شهر به شهر، از بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، پزشکان، غسال خانه‌ها و گورستان‌ها و از گزارش‌های داخلی مقامات ایرانی» دریافت کرده، تا کنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در ایران بر اثر ویروس کرونا جان باخته‌اند.

براساس آمار ارائه شده توسط این سازمان کرونا تا ۲۵ مارس ۲۰۲۰ باعث مرگ تهران ۱۷۰۰، اصفهان ۱۳۶۰، قم ۱۳۰۰، گیلان ۱۰۵۰، خراسان رضوی ۹۸۰، مازندران ۸۲۰، خوزستان ۵۰۰، کرمانشاه ۲۸۰، یزد ۲۳۰، لرستان ۲۳۰، همدان ۲۴۰ و زنجان ۱۵۰ نفر شده است.

مطالب بیشتر در سایت العربیه

علاوه بر شهروندان عادی، سازمان مجاهدین خلق از مرگ بیش از ۱۰۰ مقام رژیم، از جمله بیش از دوازده روحانی ارشد مانند نمایندگان خامنه‌ای و مشاوران، حداقل ۱۰ فرمانده ارشد سپاه از جمله سرتیپ‌های سپاه خبر داد که ژنرال حسین اسدالهی فرمانده سابق لشکر ۲۷ سپاه چند تن از نمایندگان مجلس و مقامات ارشد محلی در میان آنها هستند.

در سوی مقابل رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد تاکنون ۲۹۴۰۶ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز پنج‌شنبه ۲۶ مارس ۲۰۲۰ درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران و فوت ناشی از آن بیان کرد: «از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی، ۲۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز به ۲۹۴۰۶ نفر رسید.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy