Friday, Apr 3, 2020

صفحه نخست » دزدان کرونازده و بخشش قهرمانانه، مهران رفیعی

Mehran_Rafiei_2.jpgتوضیحاتی مفید و مختصر در مورد مخالفت رهبر فرزانه با قرنطینه شهرها
یک - منبع درز این اطلاعات طبقه بندی شده همان خودی‌های نفوذی هستند که قبلا خبر‌های پشت پرده را برای روح الله زم و آمدنیوز می‌فرستادند.
دو - به خاطر تسلط اطلاعاتی برادران قاچاقچی بر سیستم‌های مخابراتی و فضای مجازی، ارسال این اطلاعات بصورت الکترونیک امکان پذیر نبود.

سه - با توجه به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های موجود در رفت و آمد‌ها، امکان انتقال این بمب‌های اطلاعاتی بوسیله هواپیماهای شرکت ماهان هم وجود نداشت.
چهار - تنها راهی که به مغز درز دهندگان محترم خطور کرد استفاده از کشفیات جدید جناب سروش بود، یعنی تکنولوژی "رویاهای پیامبر گونه". یعنی حضرات همه مطالب زیر را در خواب به اینجانب منتقل کردند، در حدود ساعت پنج دقیقه به سه بامداد همین امروز.
پنج - دوستان بد خواب کننده اصرار کردند که در انتشار این اخبار تعلل نکنم چون تفسیر‌ها و گمانه زنی‌های غلطی در مورد سیاست‌های کرونایی حضرت آقا منتشر شده است.
شش - علت اصلی مخالفت رهبری با قرنطینه کردن قم و بقیه شهرها نگرانی ایشان از بیکار شدن بخشی از طبقه شریف دزدان می‌باشد. حضرت آقا که در بصیرت همانندی ندارد می‌دانستند که خانه نشینی مردم بازار دزدی‌های کوچک را از رونق می‌اندازد و موجب تضعیف نظام می‌شود.
هفت - بر کسی پوشیده نیست که حضرت آقا همیشه از دزدان و اختلاس گران کلان حمایت تمام قد کرده و کشدار شدن رسیدگی به پرونده آنها را تحریم فرموده بودند.
هشت - تجربه اخیر نشان داد که تبعیض در سیاست‌های رهبر فرزانه جایی ندارد و حمایت ایشان از دزدان خرده پا همسنگ پشتیبانی ایشان از اختلاس گران نجومی است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy