Monday, Apr 6, 2020

صفحه نخست » جنجال بر سر میزبانی "سکس پارتی" فوتبالیست معروف

football_040220.jpgبی بی سی - کایل واکر، بازیکن منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال انگلستان به خاطر شکستن مقررات دولتی مربوط به کرونا با برگزاری "یک مهمانی با حضور کارگران جنسی" عدرخواهی کرده است.

کایل واکر، مدافع ۲۹ ساله منچستر سیتی، در پیام عذرخواهی خود از مردم خواسته در دوران شیوع کرونا در خانه بمانند و مقررات ایمنی را رعایت کنند.

او اذعان کرده است که برگزاری مهمانی "در تضاد آشکار" با دستورالعمل‌ دولت بریتانیا برای فاصله‌گذاری اجتماعی بوده است.

باشگاه منچسترسیتی گفته که از شنیدن چنین اتهاماتی علیه بازیکنش "مایوس شده" و تاکید کرده که درباره اقدامات این بازیکن تحقیق می‌کند و در صورت لزوم او را مواخده خواهد کرد.

کایل واکر ۴۸ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال انگلستان در کارنامه خود دارد و در جام جهانی ۲۰۱۸ که انگلستان به نیمه نهایی رسید عضوی از این تیم بود.

دولت بریتانیا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مقررات قرنطینه و فاصله‌گذاری اجتماعی اعلام کرده است.

تا روز یکشنبه حدود ۴۸ هزار مورد ابتلا به این ویروس در بریتانیا شناسایی شده و بیش از ۴۹۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

دولت از مردم خواسته به جز موارد ضروری مانند تهیه مواد غذایی و دارو یا یک بار ورزش در طول روز از خانه خارج نشوند. تجمع بیش از دو نفر به جز برای اعضای یک خانه را هم ممنوع کرده است.

باشگاه منچستر سیتی در بیانیه‌اش گفته است: "فوتبالیست‌ها الگوهای جهانی هستند و کارکنان و بازیکنان ما همواره سعی کرده‌اند تا از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان خدمات درمانی در مبارزه با شیوع کووید-۱۹ حمایت کنند."

این باشگاه گفته که اقدامات کایل "کاملا با تلاش‌های باشگاه در تضاد بوده است".



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy