Friday, Apr 10, 2020

صفحه نخست » جناب کاخ سفید! به جای «صدای امریکا» بگویید «صدای مرگ بر امریکا»!؛ ف. م. سخن

90DF8FC9-0428-4A99-9F99-0676C911622B.jpegبالاخره ی صدای کاخ سفید هم در آمد و مقامات درجه ی اول امریکا به شدت به بخش فارسی «صدای امریکا» توپیدند که «این رسانه بجای ترویج سیاست‌های آمریکا مبنی بر دفاع از آزادی و دموکراسی تبدیل به دستگاه تبلیغاتی چین و روسیه و جمهوری اسلامی شده است.»

باید خدمت مقامات محترم کاخ سفید عرض کنم که سلام! صحت خواب! قرص خواب مصرف کرده بودید که هر چه صدا می زدیم صدای ما را نمی شنیدید؟!

تعجب من از این است که زور مقامات امریکایی به مسافران بخت برگشته ای رسیده که مثلا می خواهند دو سه ماه نزد اقوام و فامیل شان بیایند و سری در هوای امریکای آزاد هوا بدهند.

به جای این که ستون پنجم جمهوری اسلامی را که در جای جای امریکا ریشه دوانده و رسما و علنا نمک امریکا را می خورند و نمکدان می شکنند از بیخ ریشه کن کنند، سنگ را می بندند و سگ های نفوذی را رها می کنند.

یعنی شک من به اینجا رسیده که نکند مثلا سیاستمداران درجه ی یک امریکا هم از عوامل جمهوری اسلامی هستند! مگر می شود این همه حمایت آشکار از ج.ا. را دید و این همه مرگ بر امریکای حقوق بگیران امریکا را شنید و کاری علیه شان نکرد؟!

این ها کاری کردند که «صدای امریکا» که زمانی پر بیننده ترین رسانه در داخل ایران بود، تبدیل شد به یک رسانه ی درِ پیتی، که ایرانیان داخل برایش تره هم خرد نمی کنند.

به همین ترتیب رادیوهای دیگری که با بودجه امریکا اداره می شود.

مشتی حقوق بگیر ارسال شده از جمهوری اسلامی، چنان در این رادیوها جا خوش کرده اند که آدم فکر می کند این رسانه ی آن هاست و نه رسانه ی تامین و تجهیز شده توسط امریکا.

اصلا به ما چه! ده بار گفته ایم و کسی به گفته های ما توجه نکرده است. ما چرا کاسه ی داغ تر از آش شویم. بگذاریم تتمه ی آبروی امریکایی که یک زمانی الگوی ایرانیان بود و با فرهنگ امریکایی و تلویزیون امریکا و هنر و سینمای امریکا رشد کرده بودند برود و فرهنگ نفوذی های جمهوری اسلامی که راست و چپ، عیب و ایرادهای امریکایی را می یابند و به اسم آزادی و حق بیان در بوق و کرنا می کنند جایگزین فرهنگ امریکایی شود.

جالب اینجاست که کاخ سفید طوری از صدای امریکا انتقاد می کند که گویی این صدا، صدای کشور دیگری ست، و دیگران باید به وضع آشفته و آبروریزانه ی این «صدا» سر و سامان دهند! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy