Sunday, Apr 12, 2020

صفحه نخست » آماندا خانوم! مرده شور منشور تان را ببرد!؛ ف. م. سخن

26664D85-95C5-41D7-9050-336335B641F3.jpegمدیر کل خبری صدای امریکا، سرکار خانم آماندا بنت، به انتقادهای کاخ سفید از نحوه پوشش خبری این رسانه پاسخ داد و گفت:
«صدای آمریکا طبق رسالت خود و مطابق قانون به همه جوانب یک رویداد می‌پردازد... منشور ما و قوانین آمریکا ایجاب می کند در خبررسانی بیطرف باشیم.»

ظاهرا تن آماندا خانوم به تن نفوذی ها و ستون پنجم جمهوری اسلامی در صدای امریکا خورده، و روش «وقیح باش تا کامروا باشی» را سر لوحه ی سیاست های خود قرار داده است.

من در باره ی خبرهای چین و روسیه چیزی نمی دانم، ولی در مورد جمهوری اسلامی این را می دانم، که ستون پنجم جمهوری اسلامی، پین های معتبر صدای امریکا را با توپ بولینگ برنامه های مزخرف، همه را با یک ضربه ی «استرایک» پخش و پلا کرده و جز برنامه ی صفحه ی آخر مهدی فلاحتی، چیز قابل مشاهده ای در آن باقی نگذاشته است.

این که آماندا خانوم منشور دارد و رسالت امریکایی برای خود قائل است، یاوه ای بیش نیست چون امریکایی که ما می شناسیم، امریکای ضد امریکاییان مستقر در خاک امریکا نیست.

منشور آماندا خانوم تا این لحظه، نابود کردن اعتبار صدای امریکا بوده است؛ نابود کردن صدای بزرگان رسانه ای مانند جمشید چالنگی بوده؛ چپاندن یاران و هواداران اصلاح طلبان حکومتی و نو اندیشان دینی بوده است.

منشور آماندا خانوم در واقع آفتابه ای بوده که به صدای امریکا گرفته و گندی بوده که به این صدای معتبر زده است.

البته بار ها در این باره گفتیم و نوشتیم، و تاکید کردیم که آن چه در این مورد به جایی نرسد فریاد است؛ حتی فریاد کاخ سفید!

بنابراین خودمان را زیاد خسته نمی کنیم و به همین اندازه گفتار بسنده می کنیم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy