Thursday, Apr 16, 2020

صفحه نخست » دفتر خامنه‌ای برای دریافت کمک‌ نقدی مردم در بحران کرونا بخش ویژه راه‌اندازی کرد

kh.jpg رادیو فردا - وب‌سایت دفتر رهبر جمهوری اسلامی ایران بخش ویژه دریافت کمک‌های مالی «برای آسیب‌دیدگان از کرونا» راه‌اندازی کرده است.

در این وب‌سایت بخش «وجوهات شرعی» وجود دارد که افراد پس از مراجعه به آن با انتخاب گزینه «کمک‌ها» می‌توانند به صورت نقدی به «آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا» کمک کنند.

در وب‌سایت دفتر آیت‌الله خامنه‌ای، علاوه بر بخش کمک‌ها، ۹ ردیف دیگر برای پرداخت وجوهات به چشم می‌خورد که افراد داوطلب مبالغ متفاوتی بین ۸ هزار تومان تا دو و نیم میلیون به حساب‌های اعلام شده این دفتر برای پرداخت وجوهات شرعی واریز می‌کنند.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

تاکنون گزارشی از وضعیت مالی و میزان وجوهات دریافتی دفتر آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین محل مصرف این درآمدها منتشر نشده است.

اعلام بخش دریافت کمک در سایت خامنه‌ای در حالی صورت می‌گیرد که در روزهای اخیر بحث‌های گسترده‌ای درباره تخصیص اعتبارات مقابله با کرونا از محل میلیاردها دلار منابعی مطرح شده است که در اختیار نهادهای زیر نظر رهبر قرار دارد.

مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز ۱۱ فروردین با اشاره به درخواست ظریف برای رفع تحریم در دوران بحران کرونا گفت حکومت ایران می‌تواند برای مقابله با کرونا از «میلیاردها دلار» موجود در صندوق‌های وابسته به رهبر جمهوری اسلامی استفاده کند.

مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس ایران نیز روز ۱۰ فروردین در توییتی خواستار استفاده از «اموال بنیاد مستضعفان، آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی فرمان امام» برای مقابله با کرونا شده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy