Monday, May 25, 2020

صفحه نخست » ما در اشتباه بودیم، سیاستمدار یعنی اردشیر زاهدی!

92B720FF-7BE8-4B02-AAC2-7B9F0FE520B8.jpegسایت مشروطه

اگر شما هم مانند من ابتدا شتابزده پیش داوری کرده بودید که اردشیر زاهدی یک پیر خرفت است که از همان اول ناسیونالیست بوده و به تدریج به یک فاشیست تمام عیار تکامل پیدا کرده چند بار دیگر مصاحبه اخیرش را با دقت مطالعه کنید تا دریابید که آنچه او توصیه میکند یک دکترین جامع است که بدون برو و برگرد ما را به سر منزل مقصود میرساند!

۱) ما باید تئوری سیاست خارجی مان را بر مبنای اصل «غلط کردی!» طراحی کنیم و در بعدعملی هم در هر ملاقات دیپلماتیک به جای «سلام» یک «غلط کردی» جانانه بگوییم تا طرفهای مقابل شیر فهم شوند که با بچه طرف نیستند، بلکه با یک سری آدم جهاندیده سر و کار دارند که زیر و بم فنون دیپلماتیک را میشناسند.

۲) حالا که هم عراقی های معاود که یک عمر نان و نمک ما را خورده بودند با آمریکا لاس میزنند و هم سوری ها که فقط یک قلم سی میلیارد دلار از ما پول گرفته اند با روسها به تخت خواب رفته اند ما باید به شعار «راه قدس از کربلا میگذرد» باز گردیم و با یک هجوم برق آسا یک کریدور از خاک عراق و سوریه تا دریای مدیترانه را به اشغال خود در آوریم تا نشان دهیم که ما هم در زمینه دور اندیشی استراتژیک از پطر کبیر کم نمیآوریم و بالاخره یک راه هم برای ایران به دریاهای آزاد باز کنیم!

مطالب بیشتر در سایت مشروطه

۳) سلاح هسته ای حق مسلم ماست، حکومت قلدر بدون سلاح هسته ای مثل لات بدون تیزی است. منتهی ما نباید زیر جلکی کارمان را پیش ببریم به بهانه رادیو ایزوتوپ درمانی و این قرتی بازی ها که من نمیفهمم چیست؛ بلکه ما باید مرد باشیم، شرف و غیرت داشته باشیم و با صدای بلند اعلام کنیم که از اِن پی تی خارج میشویم و بعد هم در اسرع وقت بمب بسازیم و بلافاصله اولیش را بیندازیم روی اسرائیل، تا هم بالاخره از شر توطئه جهودها راحت شویم و هم دیگران حساب کار خودشان را بکنند.

اگر اعلیحضرت به جای یک سری قرتی روشنفکر مثل هویدا کارها را به دست من سپرده بودند سلطنتشان هزار ساله میشد، چرا که دیگر هیچ اجنبی انگیزه ای نداشت که شاه متمدن را بر دارد و یک نیمچه فاشیست عقب مانده مانند خمینی را به جایش بگذارد، وقتی که «اصل جنس» موجود بود...



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy