Saturday, May 30, 2020

صفحه نخست » محسنِ رضاییِ متوهم: بمبِ ساعتی تجزیه و نابودی آمریکا به شمارش افتاده اس، اکبر گنجی

ganji_053020.jpgپنج پست تلگرامی ۵ روز اخیر تقدیم دوستان می شود:

حقه بازی و مکر با نمازخوان کردن گربه ها

آیت الله خامنه ای و مریدانش ادعا می کنند که همه مسائل و مشکلات دوران ۳۱ ساله رهبری او محصول توطئه های آمریکا و اسرائیل و انگلیس و مزدوران داخلی آنها در نهادهای انتخابی جمهوری اسلامی است.

اول- چرا رهبری خردمندانه و حکیمانه او نقشه ها و برنامه های دشمنان و عوامل داخلی شان را خنثی نکرد؟

دوم- مگر اعضای نهادهای انتخابی محصول نظارت استصوابی شورای نگهبان تحت اختیار ولی فقیه نبوده و نیستند؟ چرا محصول زایمان تاریخی ولی فقیه و شورای نگهبان و دیگر نهادهای انتصابی چنان فرزندان مزدوری شده است؟

سوم- نتیجه منطقی و پیامد عملی دو نکته پیشین این است که مسئولیت کلیه مشکلات و مسائل ایران با شخص رهبری با قدرت مطلقه است. حافظ گفت:

صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد

بنیاد مکر با فلک حقه‌باز کرد

ای کبک خوش‌خرام کجا می‌روی بایست

غره مشو که گربه زاهد نماز کرد

۶ خرداد ۱۳۹۹

میرسلیم: ۶۵ میلیارد تومان به رئیس یک کمیسیون مجلس دادند تا طرح تحقیق و تفحص را کنار گذاشت.

میرسلیم: «برخی از دولتمردان بوده اند برای جلب آرای نمایندگان و همچنین پس گرفتن سؤال، طرح تحقیق و تفحص و استیضاح جذابیت های مالی از خود نشان می دادند تا آرای نمایندگان را بخرند و این کار را می کردند. برای پس گرفتن یک طرح تحقیق و تفحص ۶۵ میلیارد تومان فقط به یک رئیس کمیسیون در مجلس پرداخت شده است.»

چرا قوه قضائیه این دزد ۶۵ میلیارد تومانی را بازداشت و محاکمه نمی کند؟

چرا قوه قضائیه پرداخت کننده ۶۵ میلیارد تومان رشوه را بازداشت نمی کند؟ چرا قوه قضائیه ۶۵ میلیارد تومان مردم را پس نمی گیرد و به جایی که از آن سرقت شده باز نمی گرداند؟

آیت الله خامنه ای با این فساد سیستماتیک چه خواهد کرد؟

نکند میرسلیم به طور غیر مستقیم قالیباف را مطرح می سازد تا خود به جای او رئیس مجلسِ دست‌ساخت ولی فقیه و شورای نگهبان شود؟

۷ خرداد ۱۳۹۹




عروسی أصول گرایان با دامادی قالیباف



امروز روز جشن عروسی أصول گرایان بود. آیت الله خامنه ای برای یکدست کردن حکومت، پس از نصب ابراهیم رئیسی، از طریق شورای نگهبان یک مجلس تماماً أصول گرا ساخت. مراسم عروسی امروز برگزار شد و قالیباف دامادِ أصول گرایان شد. او سودای ریاست جمهوری دارد و یکسالی باید زحمت بکشد تا با حذف همه مخالفان و منتقدان و رقبا توسط شورای نگهبان، رئیس جمهور شود. اما آیت الله خامنه ای چند سالی است که در حال آماده‌سازی پرویز فتاح برای این سمت است. همه در حال تبریک گفتن به قالیباف هستند که روز عروسی اش با أصول گرایان است. این شادی های بچگانه چاره بی چارگی استبدادِ به نام خدا و پیغمبر و ائمه و دین نخواهد بود. با حکومت استبدادی نمی توان فساد سیستماتیک‌، رانت خواری، نابرابری و تبعیض را رفع کرد. گذار به دموکراسی چاره کار است.

۸ خرداد ۱۳۹۹




برگزاری شبِ زفافِ قالیباف با اصول‌گرایانِ احمدی نژادی و جبهه پایداری: آغاز ماه عسل، در انتظار سه طلاقه شدن و نیاز به مُحَلِّل



بالاخره قالیباف عروسِ احمدی نژادی‌ها و جبهه پایداری را - که هر دو مریدان آیت الله مصباح یزدی هستند- به حجله برد. دستمال خونی تحویل احمدی نژاد، مصباح یزدی و جمعیت مؤتلفه شد. اسدالله بادامچیان گفته بود که پیرامون فسادهای مالی قالیباف حرف و حدیث وجود دارد و او نباید رئیس مجلس شود و میرسلیم ( قاتل کتاب) رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به رئیس یک کمیسیون مجلس را افشا کرد که طرح تحقیق و تفحص را کنار گذاشت.

قالیباف با عروسِ اصول‌گرایان به ماه عسل رفت. اما عشقِ پایدار کمیاب است، چه رسد به ازدواج ـــ شبِ زفاف و ماه عسلی که محصول دشمن مشترک (مخالفان، منتقدان و رقبا) بود، نه روابط عاشقانه و دوستی. عروس نشان داده که نه تنها از "فاعلیتِ" بسیار بالایی برخوردار است (به تاریخچه سه گروه بنگرید)، بلکه فاعلیتِ او بیش از فاعلیت شاه‌داماد است (مؤتلفه از گروه‌هایِ تروریستی قبل از انقلاب بود و پس از انقلاب نقشِ بسیار مهم و اساسی‌ای در سرکوب‌های دهه ۱۳۶۰ داشت.)

در بهترین فرض، این ماه عسل تا انتخابات ریاست جمهوری که شورای نگهبان همه مخالفان و منتقدان و رقبا را برای پیروزی اصول گرایان حذف خواهد کرد، به طول خواهد انجامید. آن گاه جنگ قدرت علنی مانند اواخر دوران احمدی نژاد- احتمالاً شدیدتر- رخ خواهد داد و شاهد "سه طلاقه شدن" و نیازمند "مُحَلِّل" جدید خواهیم بود. آیت الله خامنه‌ای نمی تواند با حذفِ دیگران به "حاکمیت یکپارچه" دست یابد، چون جنگِ قدرتِ علنی‌، حاکمیتِ چندگانه و چند صدایی شدن و حذف، سرشتِ جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد.

۹ خرداد ۱۳۹۹



محسنِ رضاییِ متوهم: بمبِ ساعتی تجزیه و نابودی آمریکا به شمارش افتاده است

5400741.jpgمحسن رضایی فقط دبیر مادام العمرِ مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست. در واقع، او متوهمِ مادام العمر است. "لانه توهم" نمی گذارد ببیند که سفید پوستانِ برابری‌طلب در سراسر آمریکا همراه سیاه پوستان در حال اعتراض به نژادپرستی هستند. خواستِ آنان، برابری و رفع تبعیض سیستماتیک است، نه تجزیه آمریکا. اگر "تیراندازی" لزوماً به تجزیه منتهی می شد، جمهوری اسلامی با أمثال محسن رضایی همیشه در حال "تیراندازی" بوده است. "شورش آبان ۹۸" با "تیراندازی" سرکوب شد.

ما از حقِ اعتراض و تظاهرات غیر خشونت آمیز در همه جا دفاع کرده و می کنیم، اما دو موضوع جداگانه "غارت" و به "آتش کشیدن أموال عمومی و خصوصی" به هیچ وجه قابل دفاع نبوده و نیستند؛ چه در آمریکا، چه در "شورش آبان ۹۸".

کلیه ایرانیان - به دلیل تبعیض های قومی و مذهبی و جنسی و طبقاتی و شکاف عمیق ملت/دولت (به مثابه رژیم سیاسی)- باید نگرانِ تجزیه ایران باشند. اگر رضاییِ متوهم خود را ایرانی می داند، باید نگران تجزیه ایران باشد و دیگر خودش و دوستان و همکارانش ( قالیباف، ابراهیم رئیسی، و...) ایرانیان را به گلوله نبندند.

۱۰ خرداد ۱۳۹۹

آدرس کانال تلگرام اکبر گنجی: https://t.me/ganji_akbar/10647

آدرس صفحه فیس بوک اکبر گنجی: https://www.facebook.com/AkbarGanji/



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy