Monday, Jun 1, 2020

صفحه نخست » وقتی دکتر عبدالستار دوشوکی مطلبی را نخوانده نظر می دهد!؛ ف. م. سخن

760FAC1A-27F1-4D12-86C3-B8B816F44BEB.jpeg۱- جناب دکتر عبدالستار دوشوکی مطلبی نوشته اند با عنوان «آقای ف م سخن، فحاشی و توهین زیبنده جنابعالی نیست» که در همین سایت منتشر شده و در صورت علاقمند بودن می توانید آن را در همین جا مطالعه کنید.

۲- در مطلب جناب دکتر دوشوکی، یک جمله، یک کلمه، یک عبارت پیدا نمی کنید که من آن را نوشته باشم یا در اعماق ذهن ام به چنین چیزهایی فکر کرده باشم! به عبارتی ایشان بر اساس چیزی جوابیه نوشته که اصلا برای من وجود خارجی ندارد!

۳- ایشان در این مطلب به دو موضوع اشاره کرده اند:
اول موضوع بالانس زدن شاهزاده
دوم موضوع کورتون درمانی خانم دکتر فیروزه بنی صدر

۴- در موضوع شاهزاده، ایشان مرا یک طرفدار پر و پا قرص شاهزاده تصویر کرده که به مخالفان بالانس زدن ایشان فحاشی و توهین کرده ام!

۵- اولا من به مخالفان بالانس زدن شاهزاده فحاشی و توهین نکرده ام بلکه گفته ام، اگر کسی مخالف ورزش کردن شاهزاده و بالانس زدن ایشان در خانه خودشان به صورت خصوصی باشد قطعا آدم ابلهی ست که لابد خودش با کت و شلوار به رخت خواب می رود! :) آیا چنین کسی که مخالف ورزش کسی بدون انتشار فیلم آن باشد ابله و کوته فکر نیست؟ این نظر چه ربطی به موافقان و مخالفان شاهزاده دارد؟

۶- ثانیا جناب دوشوکی از کجای مطلب من کشف کرده اند که من عمل پخش ویدئوی ایشان را درست دانسته ام؟ آخر لااقل چیزی را به من نسبت دهید که به اندازه ی یک اپسیلون به افکار من بچسبد!

۷- ایشان با تاخیر چند ماهه، از موضوع شاهزاده به موضوع پروفسور فیروزه بنی صدر پل زده اند، و ضمن تکه انداختن به من که در بسیار چیزهای علمی و غیر علمی تخصص دارم به من درس پزشکی در مورد کورونا داده اند.

۸- من تقریبا هیچوقت به دفاع از معلومات خود بر نمی خیزم، و همیشه با فروتنی حتی در مقابل کسانی که چیزی در مقایسه با من نمی دانند سخن می گویم و شنیدن نظرهای هر چند بی فایده و گاه سخیف را وظیفه ی خود می دانم.
اما حالا که جناب دکتر دوشوکی با چنین لحن نامناسبی با من برخورد می کنند، پاسخ ایشان را در یک جمله می دهم و اگر ضرورتی داشته باشد در جهت اثبات آن با ایشان هر گونه که بخواهند وارد گفت و گو می شوم:
جناب دکتر دوشوکی! شما با وجود داشتن تیتر دکترا، از نظر معلومات علمی و غیر علمی، در حدی نیستید که بتوانید معلومات و تخصص مرا مورد سنجش قرار دهید.

ببخشید این عبارت خیلی خودخواهانه و نسبتا غیر متداول از نظر اخلاق فردی و اجتماعی بیان می شود، اما گاه لازم است آدم صاف و مستقیم حرف حق را در مورد خودش بزند هر چند جامعه را خوش نیاید.

برای اطلاع شما، من در هر زمینه ای که تا امروز سخن گفته ام، قطعا معلومات کافی در آن زمینه داشته ام و بر خلاف تصور شما که کوچک ترین شناختی از من ندارید، معلومات تخصصی من فقط به خلبانی محدود نمی شود.

فعلا همین اندازه را داشته باشید تا به قول استاد شفیعی کدکنی در اثر فروتنی بیجا ی من، دچار این توهم نشوید که دارید حرف درست می زنید.

۹- در مورد نظر خانم دکتر بنی صدر هم بسیار تلاش کردم تا به گونه ای سخن نگویم که خدای نکرده به ایشان که دکتری ست فعال و زحمتکش بر بخورد چون ایشان اصولا نقشی در آن هیاهوی مسخره ی «پروفسور بازی» و «کورتون درمانی» نداشت.

برای اطلاع جناب دکتر دوشوکی عرض کنم که کل عرض من در آن زمینه هم نه فنی و تخصصی بود نه چیز دیگر. صرفا گفتم که بیان این موضوعات ثابت نشده، در جامعه ای که خوددرمان است و خودش برای خودش نسخه می پیچد خطرناک است.

در مردود بودن تئوری ایشان هم همین بس که دوستداران متعصب ایشان بیان کردند که بزودی نتیجه ی کشف خانم دکتر در ژورنال های علمی خارجی منتشر خواهد شد که تا این لحظه یک کلمه هم در این باره در هیچ ژورنالی منتشر نشده است.

۱۰- و اما می رسیم به پند و اندرز جناب دکتر.
اول این که لطف کنید پند و اندرز را به دیگران بدهید و وقت تان را برای یک انسان شصت ساله تلف نکنید چون من کار خودم را بلدم و دقیقا می دانم که چه می کنم و چه می نویسم و عوض شدنی نیستم.

دوم این که من پسر خاله ی شما نیستم که شما با ضمیر دوم شخص مفرد با من صحبت می کنید.

و سوم این که در مقابل پندهای شما یک ضد پند خدمت تان عرض می کنم و آن این که فقط به خواندن تیتر مطالب اکتفا نکنید و مثبت و منفی را از تیتر برداشت نکنید. شایسته نیست کسی که دارای مقام دکتراست مثل اینترنت گردان بیکار فقط تیتر بخواند و نظر باری به هر جهت بدهد.

بعد از خواندن این مطلب، و خواندن دقیق مطلب من در باره ی شاهزاده، و مطالب من در باره ی کورتون درمانی خانم دکتر بنی صدر، اگر دیدید در باره ی من اشتباه کرده اید، یک معذرت خواهی مختصر از من، شخصیت اجتماعی شما را نشان خواهد داد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy