Thursday, Jun 11, 2020

صفحه نخست » دستورالعمل بهداشتی:‌ نیویورکی‌ها موقع رابطه جنسی ماسک بزنند

love_061120.jpgایندیپندنت فارسی - شهر نیویورک دستورالعمل رسمی خود برای رابطه جنسی در دوران شیوع ویروس کرونا را به‌روز رساند.

پیش‌تر این توصیه مسؤولان بهداشت و سلامت نیویورک به مردم که: «شما، بی‌خطرترین شریک جنسی خودتان هستید»، به صدر اخبار راه یافته بود.

حالا دستورالعمل شهر نیویورک طبق تازه‌ترين به‌روزرسانی، توصیه‌های بیش‌تری را برای زوج‌هایی ارائه داده که به دلیل پاندمی از هم جدا افتاده‌اند.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

این دستورالعمل توصیه می‌کند: «باهم خودارضایی کنید» و در ادامه «قرارملاقات ویدیویی، تبادل پیامک‌های جنسی، عضویت در گروه‌ها، شرکت در پارتی‌های زوم، و یا شرکت در تالارهای چت» را به مردم پیشنهاد می‌کند.

این دستورالعمل برای زوج‌هایی که باهم زندگی می‌کنند و می‌توانند رابطه جنسی داشته باشند با در نظر گرفتن این که کووید۱۹ می‌تواند از طریق ارتباط جنسی منتقل شود، زدن ماسک یا پوشاندن صورت را پیشنهاد می‌کند.

دستورالعمل می‌گوید:‌ «ماسک یا پوشش صورت بزنید. شاید دوست داشته باشید، شاید هم نه اما در دوران شیوع کووید۱۹، زدن پوشش صورت یا ماسکی که بینی و دهان شما را بپوشاند راه خوبی برای افزودن یک لایه دیگر حفاظتی در زمان رابطه جنسی است.

تنفس‌های سنگین و نفس‌نفس زدن می‌تواند موجب انتشار بیش‌تر ویروس شود و اگر شما و شریک جنسی‌تان مبتلا به کووید۱۹ باشید و از آن مطلع نباشید، ماسک می‌تواند جلوی انتشار آن را بگیرد.»

این دستورالعمل هم‌چنین استفاده از «موانع فیزیکی» را برای افزایش امنیت پیشنهاد می‌کند و می‌گوید: «یک مقدار غیرعادی‌اش بکنید. در کاربرد موانع فیزیکی مانند دیوار و حالت‌های جنسی خلاقیت به خرج دهید، موانعی که ضمن جلوگیری از تماس صورت به صورت، امکان رابطه جنسی را فراهم می‌کنند.

پیشنهادهای دیگر شامل خودارضایی باهم، استفاده از کاندوم و فراموش نکردن این نکته است که شما بی‌خطرترین شریک جنسی خودتان هستید.»

پیش‌تر در ماه جاری، قوانین جدیدی در انگلیس اجرا شد که رابطه جنسی و سپری کردن شب را با هم‌دیگر میان زوج‌هایی که با هم زندگی نمی‌کنند غیرقانونی اعلام کرد.

با این حال، از روز شنبه در انگلیس، افرادی که تنها یا با کودکان‌شان زندگی می‌کنند می‌توانند ‌همراه با دیگر خانوارها «حباب‌های حمایتی» تشکیل دهند، به این معنی که زوج‌ها برای اولین بار پس از سه ماه می‌توانند شب را در خانه هم‌دیگر بگذرانند.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy