Thursday, Jun 18, 2020

صفحه نخست » جناب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای! عمامه ات را یه سه چهار سانت بالاتر بذار!؛ ف. م. سخن

3B2C0500-81D8-4828-B9C1-A23A56B2651C.jpegجناب حجت الاسلام والمسلمین، آقای حاج آقا اژه ای، که فکر می کنم تا کنون به مقام آیت اللهی هم ارتقا درجه پیدا کرده باشند، حجت الاسلامی ست ناز و مامانی که همیشه لبخندی ملیح بر لب دارد.

از خواص ایشان، احترام به متهمان حکومتی ست. او همان کسی ست که با لبخند ملیح کل دادگاه کرباسچی را اداره کرد و از گلوی گروه سازندگی کرباسچی هر چه خورده بودند بیرون کشید. البته آن بیچاره ها در مقایسه با امروز چیز زیادی نخورده بودند و حد اکثر چند سکه به این ور و آن ور داده بودند تا کارهای شهر تهران پیش برود.

اوایل که کرباسچی شهردار تهران شده بود، کسی قیافه ی او را نمی شناخت و او با یک موتور هوندا ۱۲۵ در شهر می گشت و مکان های کسب گران قیمتی که خلافی داشتند شخصا پیدا می کرد و به اسم مامور شهرداری که می تواند مساله را حل کند پیشنهاد رشوه می کرد، بعد طرفین که بر سر مبلغ رشوه به توافق می رسیدند، کرباسچی خودش را معرفی می کرد و به فردی که ملک اش تخلف داشت می گفت همین مبلغ را به حساب شهرداری بریزد و پایان کار قانونی بگیرد.

به عبارتی کرباسچی کاری کرد که رشوه ها به جای این که به جیب ماموران رشوه گیر برود، به جیب شهرداری برود و این هم برای خودش روشی بود در اداره ی شهر تهران که در اصل شهر نیست و برای خودش یک کشور است.

ولی سازندگی کرباسچی و رنگ و لعابی که مثل شهرهای ساحلی به تهران زد، به مذاق مخالفان تی تیش مامانی بازی در آوردن ها در حکومت آخوندی خوش نیامد و زیر آب کرباسچی را که به نظر می رسید دارای مجوز تام الاختیار نیز می باشد زدند و گروه او را با آویزان کردن و قپانی زدن و شلاق و کابل، به راه راست هدایت نمودند.

محسنی اژه ای سر دسته زیر آب زنندگان بود و او کسی بود که زیر آب را با لبخند می زد.

در خلق کریم او همین بس که شخصا به پیشواز متهمی مثل وزیر کشور سابق حجت الاسلام عبدالله نوری می رفت و از دم ماشین شخصی او را استقبال می کرد و به دم ماشین زندان مشایعت می نمود.

حال این حجت الاسلام اژه ای که قدیم ها مو از ماست بیرون می کشید، در کِیس حاج آقا اکبر طبری و شرکا، فرموده است که «تخلف طبری -طی بیست سال کار او در دستگاه قضایی- برای ما -یعنی روسای قوه ی قضاییه از جمله جناب قاضی القضات لاریجانی- محرز نشده بود!»

ما احتمال می دهیم که عمامه ی جناب اژه ای، طی بیست سال گذشته یه چند سانتی به پایین سُر خورده بوده، و مانع از دیده شدن تخلف های حاج اکبر شده بوده است. به همین لحاظ بد نیست که حجت الاسلام، گهگاه عمامه شان را چند سانتی بالاتر بگذارند.

این سخن جناب اژه ای در باره احراز تخلف طبری چنان با مزه و نمکین بود که حمید رسایی، که گهگاه با دلیل و بی دلیل ساز مخالف می زند، ساز معیوب و ناکوک اش به صدا در آمد و گفت:
«وقتی در دوره جناب آملی لاریجانی کسی در وبلاگ زپرتی‌اش (با کمتر از ۱۰۰ بازدید کننده) دو کلمه نقد درباره ایشان یا برادران لاریجانی می‌نوشت، ریشه وبلاگ و صاحب وبلاگ خشک می‌شد، پذیرفته نیست که الان گفته شود برای رییس سابق ق.ق احراز نشده بود که اکبر طبری کنار گوشش درحال فساد است!»

در میان کلمات جناب رسایی، عبارت «وبلاگ زپرتی» از آن عبارت های درخشان است که در تاریخ آیندگان ما ثبت خواهد شد.

حال باید ببینیم، جریان حاج اکبر که اکنون برای همگان از جمله رییس قوه سابق قضا و جناب اژه ای محرز شده است، به کجا می انجامد و سر انجام او مانند مرحوم فاضل خداداد خواهد شد، یا او هم مانند بابک جان زنجانی و شهرام جان جزایری زیر آبی خواهد رفت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy