Saturday, Jun 20, 2020

صفحه نخست » ترامپ: به فرمان من بود که قاسم سلیمانی بزرگترین تروریست جهان کشته شد

7A028003-3A5E-49FB-8D9E-C81AA8D99BAD.jpegالعربیه فارسی

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، صبح یکشنبه 21 ژوئن در سخنرانی انتخاباتی خود در گردهمایی بزرگ اوکلاهما گفت: قهرمانان ارتش آمریکا، به فرمان من بزرگترین تروریست جهان یعنی قاسم سلیمانی را کشتند. جو بایدن با کشته شدن تروریست شماره یک جهان مخالف بود، همان طور که با کشتن بن‌لادن هم مخالف بود، بایدن همیشه سمت و سوی اشتباه ایستاده است.»

ترامپ افزود: «رژیم ایران هم می‌خواهد جو بایدن برنده شود. بگذارید من صریح به شما بگویم. من می‌توانم بهترین توافق و سریع‌ترین را با ایران انجام بدهم. آنها (ایران) می‌خواهند من ببازم ... کری و بقیه به آنها گفتند صبر کنید. اگر ترامپ ببازد،‌ شما صاحب و مالک آمریکا می‌شوید! من گفتم ما می‌توانیم صبر کنیم. رژیم ایران می‌تواند صبر کند اما بعد باید هزینه بسیار بزرگتری را برای توافق بپردازند».

چپ تندرو را متوقف خواهیم کرد

ترامپ دربخش دیگری از سخنان خود در برابر طرفدارانش در اوکلاهما افزود: چپ تندرو خواهان وازگون کردن تندیس های ما و از میان بردن میراث فرهنگی ماست اما اکثریت ساکت مردم، توانا تر از هر زمان دیگر است و ما پس از 5 ماه «جو خواب آلود »را شکست خواهیم داد و چپ افراطی را نیز متوقف خواهیم ساخت.

آنارشیسم و پلیس

ترامپ در ادامه سخنان مربوط به کارزار انتخاباتی اش دراوکلاهما در خصوص حوادث مینیاپولیس عنوان کرد که دولت وی توانسته ظرف چند ساعت، آرامش و امنیت را به این شهر بازگرداند اما «فرماندار مینیاپولیس در برابر غوغاگران تسلیم شد». به گفته ترامپ « بایدن هنوز درمورد آنارشیست های چپ گرا اظهار نظری نکرده و نوشته است که آنها دانشجویان خواهان آزادی هستند».

ترامپ طرفداران خود را را « مبارز» توصیف کرد زیرا در نخستین کارزار انتخاباتی او شرکت کردند زیرا به دنبال شیوع کرونا هر گونه، تجمع از سه ما پیش ممنوع شده بود.

ویروس چینی

ترامپ د رادامه درخصوص کرونا بار دیگر عنوان کرد که کووید 19، از چین سربر آورد و لذا مناسب است که ویروس چینی نامیده شود.

ترامپ درخصوص شایعات اخیر پیرامون سلامت جسمی خود بویژه پس از مشارکت در مراسمی که آثار خستگی را در او نمایان کرد، تاکید کرد که حالش خوب است و « رسانه های گمراه کننده، صرفا اخبار منفی را نشرمی دهند».

ترامپ در ادامه گفت: « من اگر مشکلی داشته باشم با شما در میان می گذارم».

وی با توصیف بایدن به عنوان مردی 77 ساله که از مشکلات سلامتی خود رنج می برد، افزود: «من به شما تاکید می کنم او از دچار مشکلی در سلامت خود است».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy