Saturday, Jul 4, 2020

صفحه نخست » زینب جون! عمو جون! خوب نیست آدم شیش ماه بعد از فوت پدرش عروسی کنه!؛ ف. م. سخن

4E46D1B9-6AEC-4E3B-B16B-5FB95299025C.jpegزینب جون! عمو جون!

پیش از هر چیز ازدواج فرخنده ی تو رو به تو و سپاه پاسداران و آسد رضا و حزب الله لبنان تبریک و تسلیت میگم و امیدوارم که زندگی تون رو با موشک و آرپی جی هفت و اینا به خوبی آغاز کنید.

شنیدم که مهریه ی تو دختر خوب، یک قبضه کلاشنیکف دسته چوبی روسی بوده به اضافه ی انتقام خون پدر عزیزت که ایشاللا عندالمطالبه خدمت ات تقدیم میشه.

جهیزیه ی شما هم بازسازی خونه های آسیب دیده ی لبنان و پر کردن یخچال های خالی مردم فلسطین و ساختن یه بیمارستان مدرن و شهر بازی و دو سه تا اتوبان و میدون و اینا بوده که خدا خیرتون بده که اگه مردم ایران از این چیزا نصیب ندارن، عوض اش برادرای ما توو لبنان به یُمن وجود شما نازنینا و عروسی های قشنگ تون همه چیز نصیب شون میشه که ایشاللا کوفت شون... ببخشید ببخشید نوش جون شون بشه.

اما عمو جون! یه چیزی بِهِت بگم بر نخوره.

درسته که شما و داماد عزیزمون جفت تون عرب هستید و ایرانی نیستید ولی خب تو بالاخره شناسنامه ایران رو داری و الگوی زنان ایران هم به شمار می آی.

توو ایرون ما، هر چند زن ها همه بد هستند و مثل شما مطهر نیستند ولی حداقل تا سالمرگ پدرشون، ازدواج که هیچ، لباس سیاه شون رو هم از تن شون در نمیارن و تازه مراسم سالِ باباشون که میشه و توو تالاری جایی از دوست و آشنا پذیرایی می کنن، همین زن های بد و بی تربیت و بی حجاب و کم حجاب و بدحجاب، خانم های فامیل براشون لباس رنگی می برن و اگه حجاب داشته باشن -که البته مثل چادر شماها نمایانگر شهرِ نو ی سابق و ببخشید ببخشید نمی دونم چرا امروز همه اش مزخرف از دهن ام بیرون میاد، نمایانگر اسلام انقلابی نیست- چادر گل گلی واسشون می برن که به قول معروف «از سیاه در بیان».

البته شماها عربی د و این چیزها رو شاید رعایت نکنید ولی بالاخره تو و الهام جون چرخنده می خواین که الگوی زن ایرونی باشید و زن ها رو به راه راست هدایت کنید. پس این چه کاری بود کردی هنوز کفن بابات خشک نشده پریدی توو بغل شاه داماد عرب؟! نمیگی مردم حرف واست در میارن و آره و اینا؟! آیا روایتی چیزی داریم که حضرت زینب صدر اسلام هم بعد از بریده شدنِ سر امام حسین، شیش ماه بعدش عروسی کرد؟!

به هر حال حالا که کار از کار گذشته و زینب جون ما بند رو به آب داده. این بحث بمونه برای دخترهای سردار های دیگه که این روزا به نظر می رسه فرت و فرت توو سوریه ترتیباتشون توسط اسراییلی ها داده میشه.

ایشاللا بهت توو لبنان خوش بگذره دختر جون. سلام ما رو به عمو نصرالله هم برسون بگو به زودی خدمت ایشون هم می رسیم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy