Wednesday, Jul 8, 2020

صفحه نخست » حمله تند نماینده مجلس به روحانی

largani.jpgرویداد۲۴ - نماینده مردم فلاورجان در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: شما در طول هفت سال گذشته به هیچ یک از توصیه‌ها مقام معظم رهبری عمل نکردید و در موارد متعدد همانند یک نفوذی، تقابل و ستیزه با ارکان نظام را در راس برنامه‌ها و سخنانتان قرار دادید. با این همه فاجعه چاره کار این است که مجلس از شخص رئیس جمهور دعوت کند تا با حضور در جلسه علنی پاسخگوی این همه نابسامانی باشد.

* (ضمن تشکر و قدردانی از مردم شهرستان فلورجان به دلیل حضور در انتخابات علیرغم تلاش باند‌های ثروت و قدرت و غالب بودن فضای دروغ، تزویر، تهمت، ریا و تبلیغات رنگارنگ چند میلیاردی که قبار‌ها را کنار زده و با بصیرت مثال زدی خود برای چهارمین بار مدال پرافتخار خدمتگزاری به خود را نصیب بنده نموده‌اند): ۱۸ تیر ماه در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار است. مردم هیچ گاه خاطرات تلخ تیر ۷۸ را فراموش نخواهند کرد. حال بعد از گذشت ۲۱ سال یکی از مصوبین آن واقعه تلخ که در فتنه ۸۸ نیز در شعله‌ورتر شدن آتش نقش بی‌بدیلی داشت و شرایطی که در سال‌های بسیاری قوه مجریه تحت سیطره او و هم پیاله‌هایش بود به جای خود و دوستانش، رهبری مظلوم را به عنوان مسئول مشکلات اقتصادی ملت نشانه می‌رود «اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً»

* از ملت ایران می‌خواهم با تقرب به درگاه الهی و رعایت دقیق دستور‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با ویروس کرونا مقابله نمایند هرچند سال‌ها است که به واسطه عملکرد غلط برخی از مسئولین و عدم توجه به نصایح مقام معظم رهبری فاصله گذاری طبقاتی و شکاف اجتماعی در بین ملت نهادینه شده است.

* (با بیان اینکه وقایعی که در چند ماه اخیر به ویژه در روز‌ها و هفته‌های گذشته در بازار‌های مختلف رخ داده عادی نیست): قیمت دلار در بازار آزاد از مرز ۲۰ هزار تومان عبور کرده و سکه بیش از ۱۰ میلیون تومان و قیمت مسکن و خودرو نجومی شده است. موجی از تورم دامن گیر اقتصاد کشور شده که تبعات آن بیش از همه بر جیب طبقات مستضعف و متوسط جامعه فشار می‌آورد. انگار آقای روحانی کمر همت را بسته که اقتصاد ایران را ویران نمایند. مجلس یازدهم که با شعار نجات اقتصادی ایران تشکیل شده فرصت چندانی برای عمل به این شعار ندارد. گزارش‌های ارائه شده اعضای دولت در هفته‌های اخیر نه تنها قانع کننده نیست بلکه از دید بنده زمینه ساز تورم نیز هست. هنگامی که رئیس بانک مرکزی در تلویزیون شفاف می‌گوید که دولت برنامه‌ای برای دخالت در بازار ارز و تقویت ارزش پول ملی ندارد امید به اصلاح کمرنگ‌تر می‌شود. قیمت حال خود را با نرخ بازار آزاد تطبیق می‌دهند نه گفته‌های شما.

* وقتی وزیر شهرسازی به جای ارائه راهکار برای حال مشکل مسکن نمک بر زخم ملت می‌پاشد و می‌گوید "نخرید تا ارزان شود". قرار بود برجام منجر به حل مشکلات اقتصادی و رفع کامل تحریم‌ها شود، اما فرجام برجام را ببینید، آمریکا بدون کوچکترین پرداخت هزینه‌ای از برجام خارج شده است. آقای روحانی یادتان نرفته که اعلام کردید که تمام تحریم‌ها روز عملیاتی شدن برجام، لغو شده و دیگر بازگشتنی نیست؟ گفتید هم باید چرخ سانترفیوژ‌ها بچرخد و هم چرخ اقتصاد. متاسفانه هر دو چرخ به دلیل بی‌تدبیری شما و دولت خسته و لیبرالتان از کارافتاده و تحریم‌ها همگی برگشته است.

* (خطاب به رئیس جمهور): شما در طول هفت سال گذشته به هیچ یک از توصیه‌ها مقام معظم رهبری عمل نکردید و در موارد متعدد همانند یک نفوذی، تقابل و ستیزه با ارکان نظام را در راس برنامه‌ها و سخنانتان قرار دادید. با این همه فاجعه چاره کار این است که مجلس از شخص رئیس جمهور دعوت کند تا با حضور در جلسه علنی پاسخگوی این همه نابسامانی باشد. شما که اعتماد مردم را با ناخردی صلب کردید، باید پاسخ‌گو باشید. تضاد در حرف، شعار و عملتان قبل و بعد از ریاست جمهوری کاملا مشهود است برای نمونه یکبار سخنان خود را در ۲۲ فروردین ۹۲ با اظهاراتتان در ۳ تیر ماه ۹۹ بازخوانی کنید تا ببینید با ملت چه کردید. فساد سازمان یافته در امور مختلف ریشه دوانده و ما از سوی رئیس جمهور هیچ اقدامی را مشاهده نمی‌کنیم.

* اگر مجلس یازدهم در همین ابتدای دوره به درخواست عمومی ملت در برخورد با این نوع رفتار‌ها کم توجهی نماید عملاً فرصت طلایی خود را از دست خواهد داد. ان‌شاءالله رئیس مجلس با تسریع در پذیرش این خواسته عمومی ملت که با امضای نزدیک به ۲۰۰ نماینده مجلس اهمیت دو چندان پیدا کرده، زمینه اجرای اصل ۸۸ قانون اساسی را فراهم کند.

* آقای روحانی با فضا سازی رسانه‌های دروغ نمی‌توان کاری را حل کرد و باید در خانه ملت حاضر شده و جوابگوی سوالات نمایندگان باشید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy