Wednesday, Aug 5, 2020

صفحه نخست » پنداری انبار مهمات دوووود شد رفت هوا بابام جان!؛ ف. م. سخن

356D52D4-877E-4A74-A37B-2AD199A2D268.jpegالبته انفجار بیروت اصلا برای من خوشحال کننده نبود چرا که بلافاصله برادران تنی لبنانیون در جمهوری اسلامی، پیغام کمک رسانی و بازسازی به اخوی هایشان ارسال کردند.

یعنی تا حالا کم کمک کرده بودیم حالا باید بیشتر هم کمک کنیم.

اما عملکرد جمهوری نکبت، کار «دشمنان» اسلام را راحت کرده چرا که این بدبخت ها مثل مورچه، دانه دانه، با مشقت، موشک و بمب و خمپاره به خانه های مخفی در لبنان حمل می کنند و کلی هم پوشش خانوادگی و این ها به این خانه ها می دهند، بعد یکهویی انگار جناب اسرافیل از خواب بیدار شده باشد و فوتی در شیپورش کرده باشد، یک سوت مهیب شنیده می شود بعد منطقه ای می رود هوا.


مقامات جمهوری اسلامی البته این اواخر گیر داده اند به انفجار مخازن گاز و ترانس های برق، و این انفجار را هم فرموده اند در اثر احتراق نیترات آمونیوم مصادره شده و پهلو گرفته در بندر گاه بوده است.

البته احتمال اتصالی برق و ترکیدن کپسول گاز هم دور از نظر نبوده و برخی حتی گفته اند که چیزهایی که منفجر شده ترقه و فشفشه ی آتش بازی بوده است.

خب حالا ما همه ی این ها را به اضافه ی خود به خود ترکیدن مدافعان حرم در سوریه باور می کنیم و مثل بچه های خوب می رویم به کار و زندگی مان می رسیم. البته به قول گالیله، اسراییل تو همچنان می ترکانی! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy