Monday, Aug 10, 2020

صفحه نخست » حریق در بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران

farda9.jpgرادیو فردا - بنابر گزارش‌ها از ایران در بامداد ۲۰ مرداد ماه در ساختمان دربرگیرنده بخش‌های تخصصی بیمارستان شرکت نفت، خیابان حافظ تهران، آتش‌سوزی رخ داده، اما آن‌طور که سازمان آتش‌نشانی تهران گفته کسی آسیب ندیده و حریق مهار شده‌است.

خبرگزاری‌های ایسنا و ایلنا به‌نقل از جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، گزارش داده‌اند آتش‌سوزی در ساعت دو بامداد «در یک بیمارستان در خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخایی» گزارش شده‌است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران نام بیمارستان را اعلام نکرده، اما آدرس مربوط به بیمارستان فوق تخصصی شرکت نفت می‌شود.

بیمارستان فوق تخصصی شرکت نفت دارای بخش‌هایی مانند سی‌سی‌یو، مراقبت‌های ویژه، شیمی‌درمانی، جراحی یا پزشکی هسته‌ای، و نیز داروخانه و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی است.

58585.jpgآن‌طور که آقای ملکی می‌گوید حریق در ساختمانی رخ داده که «بخش‌های تخصصی مثل سی‌سی‌یو و بخش‌های شیمی درمانی در آن مستقر بود».

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزوده «این ساختمان سه طبقه زیرزمین و چهار طبقه روی زمین داشت که یک انباری کوچک در طبقه منفی دو حریق رخ داده بود. به گفته افرادی که در محل حضور داشتند این انبار راکد بود و مقدار زیادی کارتن و کاغذ در آن نگهداری می‌شد».

دلیل وقوع حریق مشخص نیست.

جلال ملکی گفته «همزمان با خاموش کردن آتش، گروه‌های دیگر به طبقات بالایی رفتند و آتش نشانان حدود ٢٠ نفر از افرادی را که به کمک نیاز داشتند با کمک پرسنل بیمارستان از بخش های تخصصی خارج کردند».

او یادآوری کرده که پرسنل بیمارستان پیش از رسیدن آتش نشانان نیز سعی کرده بودند بیماران را تخلیه کنند و «این افراد بدون آسیب‌دیدگی به بخش‌های مجاور منتقل شدند».

حریق و آتش‌سوزی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های ایران کم‌سابقه نیست. از جمله در تیر ماه که حریق و انفجار در مرکز درمانی سینا اطهر تهران ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت. اوایل مرداد یک مرکز درمانی در خیابان جلال آل احمد در تهران دچار آتش‌سوزی شد، اما حریق پیش از سرایت به بخش‌های درمانی مهار شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy