Saturday, Sep 19, 2020

صفحه نخست » پیشنهاد می کنیم، مخترع کورونا یاب دو قطبی برای فرمانده سپاه پاسداران دستگاه اپیلاسیون بسازد!؛ ف. م. سخن

2427833D-8896-4BD9-9219-2C1F575D39EA.jpegبه حق چیز های نشنیده!

سردار سلامی، فرمانده فرهیخته ی سپاه پاسداران، دیروز فرموده اند که کرک های دونالد ترامپ را بر باد می دهند!

این جمهوری اسلامی، هیچ فایده ای هم به ایران و جهان نرسانده باشد، بدون تردید در بسط و گسترش خلاقیت های ذهنی، انفجاری در جهان به وجود آورده است.

شما تصور کنید من تمام امروز داشتم مجسم می کردم که مثل آن عکسی که سردار سلامی پشت میز اتاق بیضی کاخ سفید نشسته و ترامپ را رو به روی خودش نشانده، ایشان در یک آرایشگاه کاملا بومی در محله ی آبسردار، دونالد را روی صندلی نشانده و بلکه هم خوابانده، و دارد با یک متر نخ کتانی، صورت او را بند می اندازد و کرک های اش را بر باد می دهد.

057F8DDA-0A2E-4557-8A91-E877A3EDC885.jpeg

البته سردار در اظهارات تهدید آمیز ش از بر باد دادن پشم های ترامپ هم سخن گفته، ولی ما چون این جا خانواده نشسته از توضیح و تشریح پیرایش پشم دونالد خودداری می کنیم.

اما اصل کلام اینجاست که چون ما به غیر از صنایع بومی، صنعت های پیشرفته ی موشکی و لیزری و غیره داریم، برای مان اُفت دارد که مثل خدیجه بندانداز با بند، به جان کرک های ترامپ بیفتیم لذا پیشنهاد می نماییم که مخترع نابغه ی کورونا یاب دو قطبی، یک دستگاه اپیلاسیون کاملا مدرن اختراع نمایند تا از راه دور بتوان پشم و کرک دشمنان را تواما بر باد داد.

شاید هم دستگاه کورونا یاب مذکور که سردار به جهانیان قول داده بود در باره مشخصات و مختصات آن توضیحات کافی و وافی اظهار دارد که تاکنون البته وقت نکرده و نداده است، «آپشن» بر باد دادن کرک و پشم هم داشته باشد و ایشان بتواند دوباره در قابلمه ی اختراعی خودش را به سردار و سپاه معزز پاسداران بیندازد.

به عون الهی و ان شاءالله تعالی و رحمت الله! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy