Thursday, Sep 24, 2020

صفحه نخست » بیانیه اصلاح طلبان حکومتی مسلمان و چپ خطاب به عفو بین الملل: مهندس موسوی از کشتار ۶۷ خبر نداشت! ف. م. سخن

B8BFD775-9DAD-4FA8-BB50-34BCA6C07E4F.jpegحیف که تیتر جا نداشت والّا می خواستم آن را این طور بنویسم:


«بیانیه اصلاح طلبان حکومتی از حکومت رانده شده و هوادار پنهانِ حکومت نکبت و شبهِ کمونیست های چپ کرده خطاب به عفو بین الملل: کاسه کوزه کشتار ۶۷ را سر مهندس موسوی نازنین نشکنید! او از این کشتار خبر نداشت!»

بیانیه شرم آور گروهی از کسانی که آبرو و حیثیت برای خودشان و برای مخالفان میانه روی حکومت باقی نگذاشته اند، چنان است که خواندن آن عرق سرد بر پیشانی آدمی می نشاند.

این موجودات خطاب به عفو بین الملل نوشته اند که:
«بخش ایران سازمان عفو بین‌الملل مسئله را به گونه‌ای تبلیغ می‌کند که آمران و عاملان و مباشران جنایت، همه در سایه پنهان بمانند و میرحسین موسوی که تاکنون هیچ گونه مدرکی علیه او کشف نشده، به یک‌باره مسئول اصلی جلوه داده شود، رهبر جنبش سبز ایران که خود به جرم حق‌طلبی و همراهی با مردم، ده سال است در حصر خانگی به‌سرمی‌برد و هیچ امکانی برای دفاع ندارد... آن‌چه تاکنون بخش ایران سازمان عفو بین‌الملل در این رابطه ارائه کرده یک روایت تحریف‌شده و جعلی بوده که با سر و صدا و تبلیغات می‌خواهد به همه بفروشد....»

حالا این خانم ها و آقایان، وکیل وصی میر حسین موسوی شده اند و دنبال مدرک برای اثبات این که موسوی از کشتار سال ۶۷ خبر داشته یا نداشته هستند و تا زمانی که مدرکی کشف نشود، آن ها موسوی را بی گناه می دانند.

وکلای مدافع میر حسین، اصلا غم این سوال ساده را به خود راه نمی دهند که میر حسین به عنوان نخست وزیر جمهوری اسلامی، در سال کشتار سهمگین، چه غلطی می کرد و با عنوان نخست وزیری اش به چه کار مشغول بود؟

آدمکش بالفطره ای به نام ری شهری را، به عنوان وزیر اطلاعات، در کابینه قرار دادن اگر کار موسوی نبود پس کار چه کسی بود؟

می گویید موسوی او را بر سر کار نگمارده بود، نشانه ی مخالفت موسوی با تصدی مقام توسط او چیست؟ کدام نوشتار یا گفتار دال بر مخالفت موسوی با تصدی مقام وزارت اطلاعات توسط ری شهری است؟

اگر موسوی از جنایتکار بودن ری شهری خبر نداشت، چرا به عنوان نخست وزیر بر سر کار مانده بود و شریک جنایت های حکومت شده بود؟

بعدا که موسوی از این جنایت و جنایت های دیگر با خبر شد، در مجمع تشخیص مصلحت نظام به چه کاری مشغول بود و چرا در چنین مجمع مفتضحی که متشکل از آدمکشان حکومت بود حضور داشت؟

نه خانم ها و آقایان نامحترم!
دست موسوی و موسوی ها از خون آن همه انسان با آب چشمه ی زمزم هم پاک نمی شود.

شرم بر شما و ننگ بر شما حامیان حکومت جنایتکار!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy