Monday, Sep 28, 2020

صفحه نخست » پدر امیرحسین مرادی، یکی از بازداشت‌شدگان‌ آبان ۹۸ خودکشی کرد

Moradi.jpgکانال تلگرام «امتداد» گزارش داد در پی فشارهای وارده بر خانواده امیرحسین مرادی یکی از بازداشت‌شدگان‌ آبان ۹۸ که به اعدام محکوم شده و به دنبال نگرانی مداوم از وضعیت او، پدر امیرحسین صبح روز دوشنبه ۷ مهر / ۲۸ سپتامبر خودکشی کرد.

این کانال براساس گفته مادر امیرحسین مرادی نوشته است طی این مدت فشار زیادی بر خانواده بوده و حتی تماس هایی از خارج از کشور داشتند که اگر در خصوص پرونده پسرتان پیش از این سکوت کنید، او نیز اعدام خواهد شد.

همچنین از زمانی که به دستور رییس قوه قضاییه حکم اعدام امیرحسین مرادی متوقف شد، کماکان این خانواده در بلاتکلیفی به سر برده و فشار بسیاری بر روی آن‌ها خصوصا پدر خانواده بوده است.

بنا به گفته‌ی مادر امیرحسین مرادی، صبح امروز (دوشنبه) جنازه پدر امیرحسین در زیرزمین خانه پیدا شده و از صبح نیز نیروهای امنیتی در خانه حضور دارند و چند ساعتی نیز شماری خبرنگار منتسب به صدا و سیما در حیاط خانه بودندکه خواهان گفت و گو بوده و اکنون از خانه خارج شده‌اند.

به گفته خانواده مرادی، فشار وارده بر خانواده امیرحسین مرادی زیادی بوده به طوری که پدر امیرحسین تا لحظه آخر تمام مدت درباره پسرش صحبت می‌کرده و آرزو داشته یک روز دوباره همگی بر سر یک سفره بنشینند.

او به شدت نگران پسر خود بوده و به دلیل شرایط پسرش تحت فشار قرار داشته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy