Tuesday, Oct 13, 2020

صفحه نخست » انتشار جزئیات تکان دهنده از پرونده کیوان امام: کشف ۴۶ فیلم، اعتراف به ۳۰۰ تجاوز

rapist_101220.jpgرئیس پلیس تهران اعلام کرد که متهم به تجاوز به بیش از ۳۰۰ دختر طی ۱۰ سال اعتراف کرده و ‌ماموران پلیس از مخفیگاه او فیلم‌های سیاهی از تجاوز به ۴۶ دختر کشف کرده‌اند. از بین شاکیان متهم که حدود ۳۰ نفر هستند، ۱۰ نفر در مواجهه‌ حضوری با متهم او را شناسایی کرده و بقیه شاکیان نیز به صورت تلفنی با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند. شاکیان این پرونده دختران جوانی ‌اهل تهران و برخی از شهرستان‌ها هستند و حتی برخی از آن ها از خارج از کشور با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند.

***

ایران وایر - فرمانده انتظامی تهران از اعتراف «کیوان امام‌‌وردی» به تجاوز به بیش از ۳۰۰ دختر طی ۱۰ سال خبر داد. او گفته است که کیوان امام به افساد فی‌الارض متهم خواهد شد.

به گزارش «همشهری»، «حسین رحیمی»، رئیس پلیس تهران، روز دوشنبه ۲۱مهر۱۳۹۹، با حضور در مجمع نمایندگان تهران در «مجلس شورای اسلامی» در این باره گفته است: «ماموران پلیس از مخفی‌گاه کیوان امام فیلم‌های سیاهی از تجاوز به ۴۶ دختر کشف کرده‌اند.»

پرونده کیوان امام در حال حاضر در شعبه سوم دادسرای امنیت اخلاقی استان تهران زیر نظر بازپرس «روح‌الله رضاپورگتابی» در حال رسیدگی است. تا کنون حدود ۳۰ دختر جوان که از سوی وی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند از او شکایت کرده‌اند.

در این گزارش آمده است که تا کنون ۱۰ نفر از قربانیان در مواجهه حضوری با متهم، او را شناسایی کرده‌اند. آن‌ها نزد بازپرس پرونده توضیح داده‌اند که چه‌طور متهم با فریب و ریختن طرح دوستی، آن‌ها را به خانه‌اش کشانده و پس از خوراندن نوشیدنی مسموم، به آن‌ها تجاوز کرده است. بقیه شاکیان نیز به ‌صورت تلفنی با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند. شاکیان این پرونده دختران جوانی اهل تهران و برخی از شهرستان‌ها هستند و حتی برخی از آن‌ها از خارج از کشور با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند.

کیوان امام به دلیل بیماری سنگ کلیه مدتی از «زندان اوین» به بیمارستان منتقل و جراحی شد. این اقدام با دستور بازپرس پرونده صورت گرفته بود و او در حال حاضر در بازداشتگاه پلیس امنیت مراحل بازجویی را سپری می‌کند.

بر اساس این گزارش به زودی کیفرخواست این متهم به تجاوز سریالی به اتهام افساد فی‌الارض صادر و به دادگاه انقلاب ارجاع داده خواهد شد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

کیوان امام با نام کامل کیوان امام‌وردی، روز چهارم شهریور ماه امسال در پی افشاگری‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی بازداشت شد. بر اساس این اظهارات، دعوت دختران دانشجو به منزل و بی‌هوشی آن‌ها به وسیله شراب حاوی مواد بی‌هوش‌کننده از شگرد این متهم به تجاوز است. پیش از این فرمانده انتظامی تهران گفته بود: «کیوان امام‌وردی پس از بازداشت، در بازجویی‌ها به جرم و تخلفش اقرار کرده، اما مدعی شده است که سادیسم دارد. اما این‌گونه نیست.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy