Wednesday, Nov 11, 2020

صفحه نخست » تظاهرات در برخی مناطق اهواز در سالگرد اعتراضات آبان 98

arab11.jpgالعربیه - مردم اهواز در برخی مناطق، شب گذشته به منظور پاسداشت اعتراضات آبان 98 و گرامی‌داشت کشته‌شدگان این حوادث، در خیابان‌ها تجمع کردند و شعار «ثوره ثوره حتی النصر؛ انقلاب انقلاب تا پیروزی» سر دادند، آنها همچنین به نبود آب شرب اعتراض کردند.

برخی ویدیوها در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد مردم اهواز شب گذشته همزمان با سالگرد اعتراضات آبان 98 به خیابان‌ها رفتند و شعارهایی از جمله «ثوره ثوره حتی النصر؛ انقلاب انقلاب تا پیروزی» سر دادند.

خبرگزاری ایرنا نیز گزارش داد که شهروندان مناطق گلدشت و ملاشیه اهواز در اعتراض به نبود آب شرب، اعتراض کردند و جاده اهواز-خرمشهر(محمره) را بستند.

صادق حقیقی‌پور مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان، ادعا کرد که کوی گلدشت یکی از سکونتگاه‌های غیررسمی اهواز به شمار می‌آید که بر اساس قانون، شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت آبفا مجاز به ارائه خدمت به آنها نیستند اما با هماهنگی مسئولان استان تصمیم بر اجرای شبکه آب در این منطقه گرفته شد.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

او اعتراض مردم برای نبود آب شرب را تکذیب کرد و افزود: «اعتراض امروز مردم برای قطع آب نبوده بلکه عصر امروز پیمانکار شرکت آبفا برای برداشتن انشعابات غیرمجاز به منطقه مراجعه کرده بود که با اعتراض مردم مواجه شده و در نهایت منجر به درگیری میان مردم و ماموران آبفا شد».

گفتنی است، گلدشت و ملاشیه از مناطق محروم در اهواز هستند که بارها تجمعات اعتراضی به علت مشکل «آب و فاضلاب و خدمات شهری» در این مناطق برگزار شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy