Friday, Nov 6, 2020

صفحه نخست » چگونه انقلاب اسلامی قلب مردم دنیا را فتح کرد

naghdi_110620.jpgپلی گراف - محمدرضا نقدی، سردار تندرو سپاه که دو دهه قبل بابت شکنجه متهمان در اطلاعات نیروی انتظامی به زندان محکوم شد، در یک ویژه برنامه تلویزیونی با هدف «پاسخگویی به سوالات و شبهات نسل جوان درباره انقلاب اسلامی» شرکت کرد.

یکی از بخش‌های جالب اظهارات آقای نقدی در این ویژه‌برنامه دو قسمتی، تفسیرش از میزان محبوبیت جمهوری اسلامی و رهبرانش (آقایان خمینی و خامنه‌ای) در خارج مرزهاست. نقدی در اظهارات خود ادعا می‌کند که «جمهوری اسلامی قلب مردم دنیا را فتح کرده است» و می‌گوید: «شما الان برو از اینجا تا کوه‌های هیمالیا ببین که توی آن ارتفاعات پنج هزار متری توی روستاها، توی دره‌ها، توی شیارها، چه خبر هست از عشق امام و عکس امام و عکس حضرت آقا»!

View this post on Instagram

. . محمدرضا نقدی، سردار تندرو سپاه که دو دهه قبل بابت شکنجه متهمان در اطلاعات نیروی انتظامی به زندان محکوم شد، در یک ویژه برنامه تلویزیونی با هدف «پاسخگویی به سوالات و شبهات نسل جوان درباره انقلاب اسلامی» شرکت کرد . یکی از بخش‌های جالب اظهارات آقای نقدی در این ویژه‌برنامه دو قسمتی، تفسیرش از میزان محبوبیت جمهوری اسلامی و رهبرانش (آقایان خمینی و خامنه‌ای) در خارج مرزهاست. نقدی در اظهارات خود ادعا می‌کند که «جمهوری اسلامی قلب مردم دنیا را فتح کرده است» و می‌گوید: «شما الان برو از اینجا تا کوه‌های هیمالیا ببین که توی آن ارتفاعات پنج هزار متری توی روستاها، توی دره‌ها، توی شیارها، چه خبر هست از عشق امام و عکس امام و عکس حضرت آقا»! . این فرمانده سپاه ادعا می‌کند حکومت با این روش توانسته یک «ارتش بزرگ‌تر مردمی و غیرقابل شناسایی» درست کند که در روستاها، کوهستان‌ها، بنادر و نقاط مختلف جهان پراکنده هستند به همین خاطر «دشمن نمی‌تواند غلطی کند». نقدی البته پاسخ این سوال را نمی‌دهد که چرا این «ارتش بزرگتر مردمی و غیرقابل شناسایی» بعد از شلیک آمریکا به قاسم سلیمانی یا بعد از حملات متعدد اسرائیل به پایگاه‌های سپاه در سوریه و مکان‌های نظامی داخل ایران، تا حالا هیچ واکنشی از خود نشان نداده است. . #رهبری_معظم_انقلاب #رهبر #رهبری #خامنه_ای #خامنه_ای_دیکتاتور #خامنه_ای_بدونه_بزودی_سرنگونه #سپاه_پاسداران #سپاه #سپاه_قدس #سلیمانی #نقدی #سردار_نقدی #سردار_نقدی_جانشین_فرمانده_سپاه

A post shared by ایران پلی‌گراف (@iranpolygraph) on

این فرمانده سپاه ادعا می‌کند حکومت با این روش توانسته یک «ارتش بزرگ‌تر مردمی و غیرقابل شناسایی» درست کند که در روستاها، کوهستان‌ها، بنادر و نقاط مختلف جهان پراکنده هستند به همین خاطر «دشمن نمی‌تواند غلطی کند». نقدی البته پاسخ این سوال را نمی‌دهد که چرا این «ارتش بزرگتر مردمی و غیرقابل شناسایی» بعد از شلیک آمریکا به قاسم سلیمانی یا بعد از حملات متعدد اسرائیل به پایگاه‌های سپاه در سوریه و مکان‌های نظامی داخل ایران، تا حالا هیچ واکنشی از خود نشان نداده است.





Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy