Friday, Nov 27, 2020

صفحه نخست » ترور اوپنهایمر جمهوری اسلامی، گامی از طرف اسراییل با دو هدف؛ ف. م. سخن

F1FE4C83-12D7-454A-87CD-75C7C0BAA0C0.pngهمان طور که در مطلب قبلی نوشتم، ترامپ می رود، ولی اسراییل هنوز هست.

تنها کشوری که تحت هیچ شرایطی در مقابل جمهوری اسلامی کوتاه نخواهد آمد، اسراییل است.

دشمنی عرب ها با جمهوری اسلامی، سوای دشمنی اسراییل با جمهوری نکبت است.

جمهوری اسلامی ثابت کرده است که می تواند هم از صدام حسین، و هم از به قول خودش هزار بار از صدام بدتر، یعنی ملک فهد بگذرد ولی از اسراییل نه. اگر روزی شاهد تغییر رویه جمهوری اسلامی در مقابل اسراییل باشیم، آن روز بی هیچ تردیدی روز مرگ جمهوری اسلامی ست.

مقابله ی تمام عیار اسراییل با جمهوری اسلامی، یک دلیل واضح دارد:
جمهوری اسلامی خواهان محو اسراییل است و اسراییل برای بقای خود باید پیش از هر چیز، جلوی رشد نظامی جمهوری اسلامی را بگیرد.

برای محو اسراییل، جمهوری اسلامی، باید سلاح اتمی داشته باشد لذا اسراییل به جای در پیش گرفتن راه مذاکره و معامله که هیچ سودی برای او نخواهد داشت، تلاش خواهد کرد، ضربات مهلک، به ویژه بر ارکان نظامی جمهوری اسلامی وارد کند.

دونالد ترامپ در کنار تهدید و فشار های اقتصادی و سیاسی، یک بار اقدام به وارد آوردن ضربه مهلک بر پیکر جمهوری اسلامی به شیوه ی اسراییل کرد و آن ترور قاسم سلیمانی بود.

اسراییل اما این ضربات را پی در پی، هم در داخل ایران و هم در سوریه به نقاط حساس و استراتژیک جمهوری اسلامی وارد آورده و بعد از این هم خواهد آورد.

امروز اسراییل با کشتن محسن فخری زاده مهابادی، به جمهوری اسلامی نشان داد که پنهان کردن این سر دسته و مدیر اتمی کنندگان نظامی، و عدم انتشار عکس چهره ی او، و تحت الحفظ محافظان مسلح قرار دادن اش، نمی تواند، جلوی ضربه زدن اسراییل را بگیرد.

نویسنده ی وب سایت نشریه ی «دی تسایت» آلمان به درستی نوشته است که اسراییل با کشتن اوپنهایمر ایران، سعی می کند در ماه آخر ریاست جمهوری ترامپ، کاری کند، که با روی کار آمدن جو بایدن، جمهوری اسلامی نتواند، به پروژه های اتمی خود، که در نهایت موجب دستیابی او به سلاح اتمی خواهد شد، ادامه دهد و تا جای ممکن در این روند اخلال به وجود خواهد آورد.

اسراییل با این عملیات حرفه ای، جمهوری اسلامی را متوجه موضوع دیگری نیز کرد:
جمهوری اسلامی برای گروگان گیری، و معامله گروگان ها با تروریست ها و آدمکشان خود، در نهایت پرداخت کننده ی هزینه ی عمده خواهد بود، و اگر غرب برای آزادی گروگان هایش ناچار به کوتاه آمدن و معامله با جمهوری اسلامی شود، اسراییل چنان هزینه ای بر او تحمیل خواهد کرد که بهای دریافتی از غرب در مقابل خسارت وارده آمده هیچ خواهد بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy