Monday, Nov 30, 2020

صفحه نخست » دستگیری رییس باند ترور محسن فخری زاده و اعتراف او در کمتر از ۲۴ ساعت (طنز)؛ ف. م. سخن

CD4B8C4F-1993-4A12-B419-CC56C2022D1D.pngاطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در باره دستگیری رییس باند ترور محسن فخری زاده و بازگرداندن او از یکی از مناطق همسایه و اعتراف نامبرده به برنامه ریزی و انجام عملیات ترور....

بسم الله الرحمن الرحیم
سربازان گمنام امام زمان، موفق شدند با استعانت از خداوند متعال و ائمه ی اطهار، در یک عملیات فوق پیچیده، عامل اصلی ترور شهید موشکی و اتمی، محسن فخری زاده را طی کمتر از ۲۴ ساعت در یکی از مناطق دورافتاده دستگیر کرده و او را به تهران بازگردانند.

ما این موفقیت بزرگ را به حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای تبریک گفته، بخشی از اعترافات ویدئویی نامبرده را در اختیار امت شهیدپرور ایران قرار می دهیم.

سایر عوامل ترور آبسرد نیز طی ساعات گذشته همگی دستگیر شده که اعترافات آن ها طی ساعت های آینده به استحضار ملت بزرگ ایران خواهد رسید.

و من الله توفیق

*****


-خودتان را معرفی کنید و رابطه ی خودتان را با اسراییل جنایتکار بیان نمایید.

-بسم الله الرحمن الرحیم. من کامبیز آبسردآبادی، ۵۸ ساله، اهل شهرستان آبسرد دماوند، رهبر عملیاتی سازمان موسا و سیا در ترور شهید فخری زاده می باشم. اینجانب، از ابتدای انقلاب، به گروه های سلطنت طلب وابسته بودم، و بعد از تماس یکی از عوامل سازمان موسا، در آبسرد، متاسفانه تحت تاثیر قرار گرفتم و بعد از سفری که به اسراییل اشغالی داشتم، تحت آموزش سازمان موسا قرار گرفته و طراحی ترور در آبسرد را انجام داده و نامبرده را با یک تیم ۶۸ نفره، از راه دور مورد ترور قرار دادیم....

-شغل خود و نحوه ی دستگیری تان را بیان کنید.
-بله. بسمه تعالی. من در شهرستان آبسرد، با یک دستگاه نیسان که متعلق به اینجانب بود، به کار حمل دام مشغول بودم و البته این شغل اصلی من نبود و من متاسفانه بعد از دیدن سریال اسراییلی «تهران» تحت تاثیر آن خانم تروریست واقع شدم و امکانات خود را در اختیار سازمان موسا قرار دادم.

-نحوه ی دستگیری خود را بیان کنید.
-اینجانب در حال خروج از آبسرد به مقصد تهران با اتوبوس بودم، چون نیسان اینجانب در گاراژ مورد تعمیر قرار داشت، که برادران به موقع و پیش از خروج از کشور اینجانب را با اطلاعاتی که از پهبادهای خود کسب کرده بودند دستگیر کرده و مانع از انجام عملیات تروریستی و ضدانسانی-اسلامی بعدی من شدند.

A317DC70-C687-4E01-8010-771383A59965.jpeg

تصویر یکی از سلاح های مخوف اسراییل جنایتکار که اختصاصا برای ترور محسن فخری زاده طراحی و تولید شده است. عکس از خبرگزاری آسوشیتدپرس

-چگونگی ترور شهید فخری زاده را توضیح دهید.
-والله من به اتفاق ۶۸ نفر تیم اعزامی سازمان موسا به آبسرد سفلی، از راه دور نامبرده را به مسلسل بستیم، و ایشان متاسفانه شربت شهادت نوشیدند. البته برادران گمنام امام زمان از خیلی قبل تر ها نسبت به عملیات ما آگاه بودند و ما را به سختی شکست دادند.

-چگونگی استفاده از دستگاه های فنی اسراییلی و امریکایی را در این ترور بیان نمایید.
-بله. ما از طریق ماهواره وانت اینجانب را کنترل از راه دور کردیم و تیربار شلیک نمودیم، بعد هم تیربار ما تک تیر اندازی نمود و فقط شهید فخری زاده به افتخار شهادت نائل آمد و بقیه را زنده گذاشتیم. بعد هم همه چیز را ترکاندیم.

-ارتباط خودتان را با دوست پسر خانم کایلی مور که اخیرا مورد مهر نظام اسلامی قرار گرفت و آزاد شد بیان کنید.
-بله. ما ارتباط داشتیم و ایشان یک بار به آبسرد آمد و از قصابی داماد ما گوشت خرید.

-پیام تان به ملت بزرگ ایران چیست.
-بله خیلی از برادران گمنام متشکرم که مرا دستگیر نمودند و به زودی هم بقیه ی تیم من اعتراف خواهند نمود و از حضرت امام خامنه ای و مردم ایران تقاضا می نمایم مرا عفو نمایند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy