Saturday, Dec 12, 2020

صفحه نخست » موجودات فضایی واقعا وجود دارند؛ ترامپ هم باخبر است

ufo_121220.jpgرادیو فردا - رئیس پیشین سازمان فضایی اسرائیل می‌گوید، موجودات فضایی واقعا وجود دارند و زندگی آنها در کهکشان‌ها، یک حقیقت علمی ثابت شده است.

به گفته ژنرال ذخیره حاییم اِشِد، «این حقایق» از سوی ناسا و دانشمندان آمریکایی به آگاهی دونالد ترامپ هم رسیده است.

این نظامی ارشد پیشین اسرائیلی این سخنان را در گفت‌وگو با مجله «هفت روز»، نشریه آخر هفته یدیعوت آخرونوت، که در دو جمعه ۱۴ و ۲۱ آذر منتشر شده، بیان کرده است.

وی افزوده است که موجودات فضایی در حالی که زندگی خود در کهکشان‌ها را ادامه می‌دهند، از تماس با بشریت در کره زمین دوری می‌کنند تا انسان خاکی را «دچار هراس نکنند».

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

ژنرال ۸۷ ساله تصریح کرده است که اکثر انسان‌های کره زمین آمادگی پذیرش واقعیت وجودی موجودات فضایی را ندارند و حق هم دارند که در خصوص این حقیقت تردید نشان دهند.

به گفته وی، «فدراسیون کهکشانی» با زمین تماس گرفته‌اند و روی کره زمین افرادی که باید اطلاع داشته باشند از این امر آگاه هستند.

پروفسور اشد در همین حال اظهار داشته که برخورد از نوع سوم «در همین نزدیکی انسان است».

حاییم اشد دانشمند بلندمرتبه امور فضایی در اسرائیل است. او چند دهه مسئول پرتاب ماهواره‌های متعدد این کشور در پروژه‌های موسوم به «اوفک» («افق») بوده است.

وی همچنین تحقیقات گسترده‌ای در زمینه موجودات فضایی، سیاه‌چاله‌ها مقوله‌های مرتبط انجام داده که هنوز ادامه دارد.

به گفته ژنرال پروفسور اشد، نوه دوایت آیزنهاور، رئیس جمهور آمریکا در سال‌های ۱۹۵۳ تا ۱۹۶۱، شهادت داده که پدربزرگش توافق با نمایندگان موجودات فضایی را امضا کرد که بر اساس آن، آنها از پایگاهی محرمانه برای فرود در منطقه ۵۱ ایالت نوادای آمریکا و تماس محدود با انسان و انجام برخی آزمایش‌ها برخوردار شدند مشروط به این‌که به انسان دانش و فن‌آوری، از جمله در زمینه جدایی از ثقل زمین، بدهند.

چندین رسانه آمریکایی گزارش‌های متعددی در مورد اظهارات این ژنرال اسرائیلی به عنوان کسی که حافظ اسرار متعدد و یکی از مهم‌ترین نظامیان در وزارت دفاع و صنایع فضایی این کشور است، منتشر کردند.

از جمله، شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی یادآور شده است که تماس «فدراسیون کهکشانی» با کره زمین برای نخستین بار در سریال پرآوازه «پیش‌گامان فضا» به تصویر کشیده شده بود.

در آن فیلم «تخیلی»، چون بشریت ظاهرا نوعی «دوران آخرالزمانی» را به صورت «جنگ‌های هسته‌ای اوایل قرن ۲۱» پشت سر گذاشته بود، «برای پذیرش واقعیات به خاطر جهانی بهتر آماده شده بود».

دولت اسرائیل هنوز به سخنان ژنرال اشد واکنش نشان نداده‌ است.

رسانه‌های عمده آمریکایی از پنتاگون و کاخ سفید خواسته‌اند به سخنان این دانشمند اسرئیلی واکنش نشان دهند. اما پاسخ آنها فعلا سکوت بوده و دونالد ترامپ نیز در این زمینه سخنی نگفته و توییتی نکرده است.

شبکه ان‌بی‌سی از ناسا خواسته‌ است جزئیات بیشتری در این باره ارائه دهد.

ناسا گفته است که یکی از اهداف اصلی این سازمان جستجو در پی زندگی در کهکشان‌ها است اما «هنوز نشانه‌های زندگی فرازمینی به‌ دست نیامده است».

ناسا افزوده است که کاوش در این زمینه با همه توان ادامه دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy