Tuesday, Dec 15, 2020

صفحه نخست » آقای مصداقی: پایکوبی کنید، بچه آخوند پررو اعدام شد! فرید انصاری دزفولی

Farid_Ansari_Dezfouli.jpg«آنان پشت دشمنی با جمهوری اسلامی و پشت دفاع از حقوق بشر خود را پنهان کرده اند. درست مثل جمهوری اسلامی که تمام خیانت و جنایت و فساد خود را پشت اسلام پنهان کرده است. هوچیگران سیاست باز سیاست را به ابتذال و انسانیت را به لجن کشیده اند.»

خبرگزاری فارس بامداد شنبه ۲۲ آذر، از اجرای حکم اعدام روح‌الله زم، مدیر کانال تلگرامی «آمدنیوز»، خبر داد. روح‌الله زم که در فرانسه زندگی می‌کرد، مهرماه ۹۸ در عراق ربوده شد.

او چهارده ماه پیش، توسط سپاه پاسداران با فریب و و استفاده از باورمندیش به آیت الله سیستانی و به بهانه ملاقات با آیت الله سیستانی و دریافت پول از ایشان برای برپائی تلویزیونی به عراق کشیده شد و در همان عراق مورد ربایش قرار گرفت. از بدو ربایش خیلی زود و تحت فشار شکنجه او را به تلویزیون کشاندند تا سپاه پاسداران اقتدار خود را در نهایت بی اقتداری بنام " عملیات پیچیده امنیتی " را به رخ مردم به کشاند.

اعدام روح الله زم بدون شک و تردید یکی دیگر از جنایات شنیع و نفرت انگیز جمهوری اسلامی است که در هیچ جای جهان عملی نمی‌شود زیرا کسی را در هیچ کشوری برای راه اندازی یک کانال خبری حتی اگر مملو از دروغ باشد اعدام نمی‌کنند. اما جمهوری اسلامی تنها رژیمی در جهان است که حکم اعدام برای روزنامه نگاران صادر می‌کند و رکورددار حکم اعدام روزنامه نگار در دنیا می‌باشد.

واقعیت این است که گروگان گیری، آدم ربائی و اعدام و ترور مخالفین عمری ۴۱ ساله در جمهوری اسلامی دارد. اما در عرض چهل و یک سال گذشته عملکرد و سکوت ما ایرانیان در ادامه اعمال شنیع و جنایتکارانه جمهوری اسلامی نقش دارد.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ایران، در نشست خبری روز سه‌شنبه ۱۰ تیر (۳۰ ژوئن) از صدور حکم اعدام برای روح‌الله زم خبر داد.

حال سوال این است از آن زمان تا روز اعدام روح الله زم یعنی ۲۲ آذر چرا همه از جمله سازمانهای مدافع حقوق بشر در داخل و خارج از کشور سکوت کردند؟

آقای معینی فعال سازمان گزارشگران بدون مرز در مصاحبه با شصت دقیقه شنبه شب بی بی سی مدعی میشود که رای نهائی حکم اعدام روح الله زم اول آبان صادر شده است و ما سوم آبان آنرا به رحمان جاوید گزارش داده‌ایم تا کاری کند. اما متاسفانه نه رحمان جاوید اقدامی می‌کند و نه سازمانهای ایرانی و مدعیان ایرانی حقوق بشر اقدامی عملی و موثر در جلوگیری از اعدام آقای زم انجام می‌دهند. اگر اینان در این ایام عمل فعالانه و حقوق بشری انجام می‌دادند و مسئله را در سطح جهانی مطرح می‌نمودند به احتمال زیاد کشورهای اروپائی ایران را تحت فشار قرار می‌دادند و یا لااقل به آیت الله سیستانی فشار وارد می‌کردند تا او را مجبور به اعتراض نمایند تا به جمهوری اسلامی نهیبی بزند و بگوید تا کجا می‌خواهید مرجعیت را بی آبرو کنید و دست به آدم کشی بنام دین بزنید. در اینصورت شاید جمهوری اسلامی برای اعدام او تامل می‌کرد. اقدام قاطعانه و هماهنگ نهادهای بین‌المللی و ایرانی مدافع حقوق بشر در محکوم کردن حکم اعدام آقای زم به احتمال زیاد می‌توانست جمهوری اسلامی را لااقل به تعلیق حکم اعدام وادارد و از اجرای آن خودداری نماید.

اما واکنش سازمانهای حقوق بشری و ایرانیان مدعی دفاع از حقوق بشر در عرض ۱۴ ماه گذشته و بویژه بعد از اعلان حکم اعدام او توسط سخنگوی قوه قضائیه نشان داد که مدافعان حقوق بشری ایرانی به صورت موردی و انتخابی از حقوق انسانها دفاع می‌نمایند که این خود نقض حقوق بشر است. چرا که حقوق بشر جهان شمول می‌باشد و حق حیات انتخابی نیست و خارج از اینکه افراد چه مرام و مذهب و قومی و عملی دارند و در چه کشور و چه شهرستانی زندگی می‌کنند باید از حقوق انسانی کلیه انسانها دفاع نمود.

برخی از این مدافعین حقوق بشر نه اینکه تلاشی در دفاع از حقوق انسانی روح الله زم نکردند بلکه همواره چه قبل از ربایش و چه بعد از ربایش روح الله زم علیه او سخن گفتند. بسیار حتی بعد از ربایش او می‌گفتند روح الله زم از خودشان است و اعدامی در کار نیست. به عنوان مثال: یکی از افرادی که روح الله زم را به جمهوری اسلامی وصل می‌کرد آقای ایرج مصداقی می‌باشد. او که خود را تنها " گلادیاتور" میدان مبارزه می‌داند و باورش به گلادیاتوری خود شده است بارها در شوهای تلویزیونی خود در تلویزیون تک نفری میهن او را مسخره می‌نمود و بنام بچه آخوند پررو و وقیح خطاب می‌کرد. و بطور مستقیم و غیر مستقیم به بینندگان خود می‌گفت و القا می‌نمود که او عامل وزارت اطلاعات و دستگاه امنیتی رژیم است. در لینک زیر (۳) از همان ابتدا به روح الله زم توهین می‌کند و ناسزا می‌گوید و در دقیقه ۱۰ به بعد او را مهره سوخته و مزدور رژیم می‌خواند و در دقیقه ۲۱ به بعد می‌گوید: روح الله زم در ارتباط مستقیم با رژیم بوده و در دستگاه امنیتی کار می‌کرده است. در مصاحبه با ایران اینترناسیول در لینک زیر (۲) در دقیقه ۷ و ۱۶ ثانیه می‌گوید: من مطرح نمی‌کنم که روح الله زم از ابتدا مامور رژیم بوده است. انسانی که تلاش می‌کند دروغ‌های عجیب و غریب به مردم غالب کند فراموش کرده است در ۶ مارس ۲۰۱۹ در تلویزیون میهن چه گفته است؛ بطوریکه زیر سخنان او درج شده روح الله زم مامور رژیم. چه بسا آقای مصداقی روح الله زم را گلادیاتوری برجسته می‌پنداشته که ممکن است جایگاه او را اشغال نماید.

آقای مصداقی که در دروغگویی و اتهام زنی و مامور رژیم خواندن این و آن ید طولایی دارد. در انگ زدن، تهمت زدن و افترا زدن و هوچیگری و بکارگیری کلمات لمپنی نسبت به منتقدان خود ید طولائی دارد. ذهنی که با زورگویی و قدرت مداری پر شود دارای روانشناسی است که در آن خشونت حرف آخر را می‌زند و لذا در برخورد به دیگران خشونت بکار می‌برد و با تخریب دیگران سازگار می‌گردد.

در صف مخالفین جمهوری اسلامی در خارج از کشور نظیر آقای مصداقی کم نیستند کسانی که خشونت لفظی بکار می‌برند و با قلدری سخن می‌گویند و کارشان تخریب دیگران است. یکی از عواملی که این رژیم دوام آورده و پابرجاست این است که متاسفانه بسیاری از مخالفانش از همان روش و منش منکوب گرایانه و دروغگویانه استبداد حاکم پیروی می‌نمایند.

توطئه اندیشان مالیخولیایی و سیاست بازان حراف پر مدعا کم نیستند که با قلم و سخن خود به راحتی همچون حسین شریعتمداری کیهان به دیگران برچسب میزنند و همچون دستگاه‌های دروغ پراکنی رژیم دروغ می‌گویند و حتی یک نقد ساده‌ای را سانسور می‌کنند و منتقد را با توهین و الفاظ حزب اللهی منکوب می‌نمایند. در واقع عمل آنان ترور شخصیت است، آنان پشت دشمنی با جمهوری اسلامی و پشت دفاع از حقوق بشر خود را پنهان کرده‌اند. درست مثل جمهوری اسلامی که تمام خیانت و جنایت و فساد خود را پشت اسلام پنهان کرده است. هوچیگران سیاست باز سیاست را به ابتذال و انسانیت را به لجن کشیده‌اند.

روح الله زم را چنان سبعانه و حتی بدون اطلاع از اعدام خود تا لحظات آخر و بدون وصیت او را اعدام کردند، و او با این عمل جنایتکارانه در اذهان عمومی ماندگار و جاوید شد و تمامی اتهاماتی که به او وارد می‌شد که او از جانب رژیم و عامل این یا آن دستگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم است مبری گردید. از این جنایتی که اتفاق افتاده درس و تجربه بیاموزیم و دست از توطئه اندیشی بیمارگونه برداریم و بی جهت و بی سند و مدرک به کسی اتهام نزنیم و تلاش کنیم قبل از اینکه وارد حیطه سیاست شویم و خود را سیاسی بخوانیم یاد بگیریم از انسان بعنوان انسان و انسانیت دفاع کنیم تا معنی حقوق انسان و انسان حقوقمند را بیاموزیم. زیرا تا نیاموزیم که حقوق انسان و حق حیات هر انسان مقدم بر شیوه تفکر و عمل اوست نمی‌توانیم جلوی نقض حقوق بشر و اعدام و ترور در ایران را بگیریم.

بعدالتحریر: امیدوارم فردا آقا مصداقی مدعی نشود که من منظورم شیرین نجفی و وفا نیکفر بوده است. زیرا او در تمام شوهای تلویزیونی‌اش بر علیه شخص روح الله زم سخن می‌گفت و تهمت و افترا می‌زد.

برخی از منابع اتهامات و افتراهای آقای مصداقی به روح الله زم و دیگران:



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy