Monday, Dec 28, 2020

صفحه نخست » کبوترهای امام رضا و پرستوهای بیت، طنزی از ابو مالش

parastou.jpgاین ضد انقلاب بی صفت که به هیچ چیز مملکت نمی‌تواند ایراد بگیرد بند کرده است به پرستو‌های بیت. به آن‌ها باید گفت اگر ریگی به کفش‌تان نیست چرا به کبوترهای امام رضا بند نمی‌کنید که کاری بجز بخور و بخواب ندارند. ما البته جوابش را می‌دانیم، برای اینکه پرستو‌های بیت هم و غمشان حفظ بیضه اسلام و انقلاب است و برای انجام این وظیفه شرعی به اقصی نقاط دنیا بال می‌کشند و حال آنکه کبوترهای امام رضا کاری جز قیقاج رفتن در همان محدوده حرم را ندارند، آب ودان‌شان همیشه براه است و هیچ کس جرئت ندارد نظر چپ به آن‌ها بیندازد. راست و دروغش گردن خودش، یکی از خدام حرم می‌گفت اگر یکی از کبوترهای امام رضا را بگیرید، بکُشید ودر قابلمه بپزید، وقتی در قابلمه را بازمی کنید تا آن را بخورید پر می‌کشد و می‌رود، برای همین است که علم الهدی و سلفش واعظ طبسی و فرزندانشان که نصف مملکت خراسان را خورده‌اند نتوانستند آن‌ها را بخورند.

برگردیم به بحث شیرین پرستوها، نازنینان ریزجثه‌ای که جز به انقلاب و وظایف شرعی خود به هیچ چیزی دیگر فکر نمیکنند. بربام هیچکس و اساساً بر هیچ چیزی نمی‌نشینند مگر آن که سربازان گمنام امام زمان دستور داده باشند. ممکن است بعضی از آنها کارهای خلاف انجام داده باشند و بعد در تور برادران گمنام امام زمان افتاده باشند ولی نهایتاً ارشاد شده و مانند کسی که انگار نه انگار کار خلافی انجام داده مصرانه وظایف شرعی و انقلابی خود را انجام می‌دهند. آن‌ها قادرند مردانی به مراتب سنگین وزن تراز خود را از اقصی نقاط دنیا به ایران حمل کنند، با آن جثه کوچک‌شان بارهای چنان سنگینی را جابجا می‌کنند که به معجزه شبیه است. پرستو‌های بیت بر خلاف پرستو‌های معمولی که فقط در فصل بهار پیدایشان می‌شود در چهار فصل حضور دارند و علت آن این است که بلاتشبیه مانند ویروس کرونا جهش یافته هستند.
برخی از برادران بسیجی درخواست کردند که من از سردار بخواهم که آن‌ها را به مساپ (مرکز سازما ندهی و آموزش پرستوها) منتقل کنند. برادران می‌پرسند، چرا باید ثواب آموزش پرستوها فقط نصیب سربازان گمنام امام زمان و مأموران اطلاعات سپاه بشود و ما سربازان غیرگمنام امام زمان از آن فیض محروم باشیم. آنها به درستی می‌گویند که آموزش پرستو‌ها از جمله معدود فعالیت‌های انقلابی است که هم لذت دنیوی دارد و هم پاداش اخروی. بنده متقاعد شده و قول پیگیری دادم. واینک بنا به روال معمول چند پیشنهاد را به شرح زیر ارائه می‌دهیم:
همانطور که استفاده شخصی از خودروهای دولتی ممنوع است استفاده شخصی از پرستو‌ها نیز اکیدا ممنوع شود.
با توجه به اینکه نکیرومنکر خیلی در امورات نکیرومنکری خود جدی هستند، بهتر است دستخطی ازطرف یکی از علما دال بر حلال بودن فعالیت پرستوها به آنها داده شود تا در شب اول قبر به نکیر و منکر نشان دهند. البته این امر بی سابقه نبوده است، فتحعلی شاه دستخطی از یکی از علما گرفت دال بر این که این روحانیون بودند که او را وادار به جنگ با روس‌ها کردند تا در شب اول قبربه نکیر ومنکرنشان دهد.
دستخط علما به نکیر و منکربه پرستوهای غیر مسلم داده نشود.
همانطور که امام زاده‌ها کبوترهای خود را دارند، نهادهای انقلابی نیز باید پرستوهای خود را داشته باشند، البته می‌توانند به یکدیگر قرض بدهند ولی همه پرستو‌ها باید زیر چتر بیت باشد.
اگر لابی‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور کمبود پرستو برای عرضه دارند، به آنها اجازه داده شود تا از پرستو‌های محلی استفاده کرده و مخارج آنها تامین شود.
اگر فعل و انفعالات پرستوها عوایدی داشته باشد باید به شفاف ترین نهاد مالی در دنیا، یعنی ستاد اجرائی فرمان امام واگذار شود، تا خدای ناکرده حقی ناحق نشود.
در پایان برای تمامی پرستوهای دم و دستگاه ولایت آرزوی سلامتی و توفیق در انجام وظایف سنگین شرعی‌شان می‌کنیم.


ابو مالش
دی ماه ۱۳۹۹



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy