Wednesday, Jan 27, 2021

صفحه نخست » سپاه خود را برای سرکوب اعتراضات آماده می‌کند

sepah_012721.jpgرادیو زمانه - وحید امیریان، معاون اجتماعی سپاه تهران چهارشنبه ۸ بهمن در طی سخنانی در گردهمایی بسیجی‌ها از تشکیل ۳۰۰ گروه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد. در این گردهمایی سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله درباره حدود وظایف و اختیارات این گروه‌های مداخله‌جو گفت:

«اگر کسی به هر نحوی قدمی برای تضعیف نظام بردارد منکر، و اگر کسی در مسیر تعالی کشور و نظام اقداماتی انجام دهد در مسیر معروف قرار گرفته است.» فرمانده سپاه تهران یادآوری کرد که مراجع قضایی موظف شده‌اند از گروه‌های امر به معروف و نهی منکر حمایت قضایی کنند. سردار محمدرضا یزدی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران نیز اعلام کرد مشوق‌های مادی برای کسانی که در این گروه‌ها به کار گمارده می‌شوند در نظر گرفته شده است. یزدی گفت:

«برای اجرای طرح‌های آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت‌های خوبی در نظر گرفته شده است.» حجت الاسلام حامد فاطمی‌روش، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران نیز در این گردهمایی گفت:

برای رسمیت بخشیدن به فعالیت‌های آمران به معروف و ناهیان از منکر مجوز صادر شده. بر همین اساس، روزانه هر کدام از آمران به معروف و ناهیان از منکر ۱۲ مورد تذکر لسانی ارائه می‌کنند. به گفته وحید امیریان، معاون اجتماعی سپاه اگر «به آمران معروف توهینی صورت گیرد با هماهنگی‌ها و تعامل، نیروی انتظامی استان و مراجع قضایی برخورد خواهند کرد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy