Thursday, Jan 28, 2021

صفحه نخست » حال علی انصاریان هم وخیم شد، آخرین وضعیت از زبان پزشک معالج

rooy27.jpgعلی انصاریان، بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال از چند روز پیش بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان در شمال غرب تهران بستری شد.

حال عمومی علی انصاریان رو به وخامت گذاشته و اکسیژن خون وی به زیر ۸۰ درصد نزول پیدا کرده است و بین ۷۰ تا ۸۰ در حال نوسان است.


***

رادیو فردا - یک روز پس از مرگ مهرداد میناوند،‌ چهره مطرح فوتبال ایران، به دلیل ابتلا به کووید ۱۹، روز پنج‌شنبه، نهم بهمن‌ماه، اخباری از ادامه حال نامساعد علی انصاریان، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران، منتشر شد.

به گزارش رسانه‌های داخلی، حال علی انصاریان که از چند روز گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در تهران بستری شده چندان مساعد نیست.

پیشتر پزشکان معالج آقای انصاریان اعلام کرده بودند که ریه‌های او به شدت با ویروس کرونا درگیر شده است.

حال محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج او، ضمن تایید این خبر گفته است که «علی‌رغم تمام درمان‌هایی که برای ایشان انجام شده اما متاسفانه هنوز تست کرونای وی مثبت است».

این در حالی است که به نوشته خبرگزاری ایسنا «۱۴ روز از ابتلای علی انصاریان» به کرونا می‌گذرد.

یکی از دوستان علی انصاریان هم که نام او ذکر نشده چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفته است که «ریه‌های او بالای ۸۰ درصد درگیر کرونا شده، اما هر چند به خواب مصنوعی نرفته است، اما شرایط مناسبی هم ندارد».

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

به گفته پزشک معالج این بازیکن سابق فوتبال،‌ هرچند او به‌هوش است و به اتفاقات اطرافش واکنش نشان می‌دهد، اما درگیری ریه‌هایش با کرونا اوضاع را برای او سخت و طاقت‌فرسا کرده است.

علی انصاریان، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران است که تجربه بازی در دو تیم استقلال و پرسپولیس را هم در کارنامه خود دارد. او در فاصله سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۰ در ۹ تیم داخلی ایران بازی و در دوران فوتبال و پس از آن در چندین فیلم سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی که بیشتر آنها دست‌مایه‌های طنز داشته حضور پیدا کرده است.

مهرداد میناوند، دیگر بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران روز چهارشنبه، هشتم بهمن‌ماه، در حالی جان خود را از دست داد که پزشکان پیشتر اعلام کرده بودند که او با توجه به درگیری ۸۰ درصدی ریه‌اش به آی‌سی‌یو منتقل شده بود و روزهای اخیر را در خواب مصنوعی بوده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy