Wednesday, Apr 7, 2021

صفحه نخست » العربیه: کماندوهای اسرائیلی مسئول حمله به کشتی سپاه بودند

saviz_040721.jpgمنابع «العربیه» گزارش دادند یک کشتی ایرانی وابسته به سپاه پاسداران به نام «ساویز» در دریای سرخ و در نزدیکی سواحل اریتره مورد حمله قرار گرفت.

منابع العربیه همچنین گفتند که کماندوهای اسرائیلی یک بمب مغناطیسی چسبنده به بدنه کشتی ایرانی «ساویز» متعلق به سپاه چسباندند.

به گفته این منابع این حمله باعث غرق شدن کشتی نشد اما خسارت زیادی به آن وارد کرد. تلویزیون «الحدث» نیز گزارش داد منابع اسرائیلی هدف قرار گرفتن این کشتی که متعلق به سپاه پاسداران است را تایید کردند.

جزئیات حمله به کشتی «ساویز»

چند کانال تلگرامی نزدیک به سپاه، اسرائیل را متهم کردند

در حالی که رسانه‌های خبری ایران تصاویری از شعله‌های آتش و دود را از یک کشتی آسیب دیده در دریای سرخ منتشر کردند، اما از میزان کامل خسارت یا تلفات آن اطلاعاتی در دست نیست.

در گزارش رسانه‌های سپاه ایران آمده است که این شناور برای مقابله با دزدان دریایی مدتی در دریای سرخ مستقر شده بود. خبرگزاری «تسنیم»، نیز گفت كه «ساویز به دلیل انفجار مین‌های چسبان در بدنه کشتی دچار آسیب شده است».

تا سه‌شنبه شب هیچ تأیید رسمی در مورد حمله ایرانی وجود نداشت، اما چندین کانال تلگرامی که توسط اعضای سپاه پاسداران اداره می‌شود، اسرائیل را مسئول انفجار معرفی کردند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy