Wednesday, May 26, 2021

صفحه نخست » در باره موجود وابسته به حکومتی به نام «سهند ایرانمهر»؛ ف. م. سخن

9C1B137E-E884-4F16-A4CF-E01379156367.pngنوشتن چنین مطلبی را دون شأن خود می دانم ولی برای دادن هشدار به عزیزانی که ممکن پوست خربزه هایی که حکومت نکبت با نهایت زیرکی به زیر پای شان می اندازد و بی خبر می مانند این چند خط را می نویسم.

نام واقعی این شخص در اینترنت منتشر شده و یکی از همکاران وزارت امور خارجه حکومت اسلامی ست.

چند سالی ست که در فضای اینترنت با نام مستعار «سهند ایرانمهر» به پخش نوشته های مثلا مایه دار تاریخی و ادبی مشغول است و توانسته به کمک بخشی از اصلاح طلبان حکومتی که او را می شناخته اند اسمی در کند و آمار بینندگان و خوانندگان اش را بالا ببرد.

تا این جای کار هیچ ایرادی ندارد و هستند بسیاری از این بالاکشیده شدگان توسط اهل قلم وابسته به حکومت، که آمده اند و چند صباحی به هر دلیل مرکبی بر کاغذی افشانده اند و بعدها به سرنوشت های گوناگون دچار شده اند.

تا جایی که جناب «ایرانمهر» به ذکر وقایع تاریخی می پرداخت و حرف های قشنگ قشنگ و اهل فرهنگ پسند می زد نیازی به تمرکز بر اهداف او نبود ولی بعد از حمله ی فلسطینی ها به اسراییل و گناهکار دانستن اسراییل و همزمان با آن امکان سخن پراکنی در «کلاب هاوس» و دست آخر نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری، ایشان وارد فازی شد، که دستگاه های امنیتی، این فاز را فاز وارد کردن ضربه به حریفی که گاردش را باز کرده می دانند، غافل از این که چشم هایی دائم در حال رصد کردن عملکرد او هستند و شلنگ تخته انداختن های این فرد «فرهیخته» در شبکه های اجتماعی را به دقت دنبال می کنند تا وقتی هدف خود را از کارهای علمی ادبی اش رو کرد، بلافاصله واکنش نشان دهند و نقاب «فرهیختگی» از چهره ی او بیفکنند و او را همانطور که هست به اهل مطالعه بشناسانند.

آری. نوشتن با نام مستعار راه و روش ها و چهارچوب ها و اندازه هایی دارد که باید رعایت کرد. اگر رعایت نکنی، با سر سرنگون و رسوای خاص و عام می شوی.

در چنین حالتی بخصوص وقتی طرفدار پنهان حکومت و عصایِ دستِ قلمیِ دستگاه های او هستی، بهتر است با نام واقعی ات بنویسی و شغل و ربط ات به دستگاه های حکومتی را هم بیان کنی، تا وقتی دعوت به حضور در انتخابات و زدن تحریم کنندگان انتخابات می کنی، دستکم جماعتی که دور ت را گرفته اند و تو را خدای تاریخ و سیاست می دانند بدانند با که رو به رو هستند و زیر این کاسه چه نیم کاسه درب و داغونی نهفته است!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy