Sunday, Oct 10, 2021

صفحه نخست » ایران و کره جنوبی؛ بدون تماشاگران زن و مرد + هشدار فائزه هاشمی به فیفا

sports_101121.jpg ایران وایر - خبرگزاری ایسنا گزارش داده است که دیدار تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی، قطعا بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

ایسنا نوشته است که بعد از حدود یک ماه اطلاع رسانی و ابراز امیدواری مسئولان فدراسیون فوتبال برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و کره جنوبی، در فاصله ۴۸ ساعت تا این دیدار، حضور تماشاگران در این دیدار لغو شد.

فدراسیون فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دیدار روز سه‌شنبه تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره‌جنوبی، بدون حضور تماشاگران، راس ساعت ۱۷ به وقت تهران برگزار می‌شود.

پیش از این فدراسیون فوتبال از موافقت‌ نهادهای مرتبط، برای حضور زنان در این مسابقه خبر داده بود.

ایران‌وایر در هفته گذشته از طریق منابع آگاه خود در فدراسیون فوتبال مطلع شده بود که شورای تامین امنیت استان تهران، تنها در صورتی با حضور تماشاگران زن در این مسابقه موافقت می‌کرد که تعدادی از زنان توسط همین نهاد گزینش و وارد ورزشگاه شوند.

حضور گزینشی زنان در ورزشگاه، می‌توانست جرایم سنگینی را از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال به همراه داشته باشد.

هشدار فائزه هاشمی به فیفا / گول نخورید، کرونا بهانه است

به گزارش ورزش سه: «مسئله اصلی موافقت وزارت بهداشت و دولت با بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها در دیدار ایران و کره جنوبی است. همچنین شورای تامین استان تهران هنوز درباره حضور تماشاگر و نحوه چیدمان آن‌ها در ورزشگاه همراه با فاصله گذاری اجتماعی نظری نداده و تصمیم خاصی نگرفته است.»

فائزه هاشمی: امیدوارم دختران کوتاه نیایند


انصاف نیوز: قرار بود بازی ایران و کره جنوبی با حضور زنان در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما خبری منتشر شد، مبنی بر اینکه بازی بدون تماشاچی بزگرار خواهد شد، با توجه به اینکه در دوران کرونا بازی‌هایی را با حضور تماشاچی شاهد بودیم، تحلیل شما چیست؟

فائزه هاشمی: اول که شنیدم دختران می‌توانند حضوری بازی را ببینند، بسیار خوشحال شدم. البته فکر کردم به خاطر سیاست‌های گذشته‌ی فیفا است؛ اما امروز که خبر بازی بدون تماشاچی را شنیدم به نظرم یک برخورد بدون صداقت با این موضوع است. بازی استقلال و پرسپولیس و بازی امارات در همین دوران کرونا با تماشاچی برگزار شد. لازم نیست حتماً استادیوم پر شود. در کل به نظرم به بهانه‌ی کرونا نمی‌خواهند زنان وارد استادیوم شوند، چون فیفا هم فشار می‌آورد. امیدوارم فیفا گول نخورد و قضیه را دنبال کند، این‌یک کلک است. امیدوارم دختران هم کوتاه نیایند، مثل همیشه به پشت در استادیوم‌ها بروند و الان که به‌جایی رسیدند، حق خود را از دست ندهند. چون حق گرفتنی است و هر وقت آن رها کنید از دست می‌رود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy