Sunday, Jan 9, 2022

صفحه نخست » آقای کاوه موسوی! به دَرَک که اتاق را ترک می کنی!؛ ف. م. سخن

D64C1B9B-6E2D-4A93-9DEC-D2DE44557910.pngدر اپوزیسیون کسانی بُر خورده اند که برای خودشان آیت هایی هستند!

انواع و اقسام «هخا»ها که اصلا معلوم نیست از کجا سر و کله شان پیدا می شود و مدتی با هیاهو و جنجال، خود را انقلابی های «تیر» جا می زنند و آن قدر خود را باد می کنند که کسی که با موضوعات سیاسی ایران آشنا نباشد، فکر می کند که طرف یک پا رضا شاه است!

یکی از این ورق های اضافی که خودشان را «آس پنجم» جا می زنند شخصی ست به نام کاوه موسوی.

نام او در جریان حمید نوری مامور امنیتی حکومت نکبت بر سر زبان ها افتاد.

بعد هم در آن حکایت، با فضاحت به بیرون پرتاب شد و اکنون در دفاع از وفا نیکفر که گفته می شود در لو دادن روح الله زم نقش داشته به ایفای نقش می پردازد.

دیروز در «خبرنامه گویا»، ویدئویی منتشر شد که رفتار این شخص را به شکلی بسیار عالی و دقیق نشان می دهد.

من اصولا در مورد اشخاص «چیپ» سیاسی یا «هخا»ها چیزی نمی نویسم چون این ها کوچک تر و بی اهمیت تر از آن هستند که انسان قلم را به خاطرشان بچرخاند.

اما در ویدئوی دیروز کاوه موسوی، که خود را قاضی بین المللی لاهه، وکیل برجسته، یکی از بلند مرتبگان دانشگاه آکسفورد می نامد، رفتارهایی از خود بروز داد که گفتم جواب این بابا را با نوشته ای کوتاه بدهم بلکه یاد بگیرد با مردم و اپوزیسیون واقعی و اشخاص محترمی چون جناب آقای مجتبی واحدی چجور رفتار کند.

ایشان به قول خودش بچه سناتور بوده و از زمان شلوار کوتاه پوشیدن، در خارج زندگی کرده، باید یاد بگیرد که عرصه ی اپوزیسیون متعلق به آدم بزرگ هاست و جای نُنُر بازی و قهر های بچگانه نیست.

این که ایشان هی جیغ و داد می کند که اگر مثلا آقای مجتبی واحد در اتاق بماند ایشان می رود، باید به او گفت مرحمت زیاد! لطفا تشریف تان را ببرید و مثل بچه گریه ئوها یک آب نبات چوبی هم به او بدهند که زیاد گریه نکند و آب دماغ اش را بگیرد و با شلوار کوتاهی که به پا دارد برود در حیاط کلاب هاوس توپ بازی کند.

و آخر این که جناب کاوه موسوی! شما که به مجتبی واحدی «تو» می گویی و به او دائم نهیب می زنی «شرم بر تو باد» و به ایشان بی احترامی می کنی، شما قبل از این جریان حمید نوری که حتما اپوزیسیون والامقامی بودی، دو تا سه تا چهار تا مطلب سیاسی ضد حکومت را با «گوگوووول» بیرون بکش به ما نشان بده ببینیم چرا ما شما را در فضای سیاسی و اپوزیسیون ایران نمی دیدیم!

همین دیگر! دیگر چه بگویم که به سر و ته این آدم بیرزد و وقت تلف کردن نباشد؟! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy