Thursday, Jan 13, 2022

صفحه نخست » درست کردن غذای سگ و گربه از سایبری ها قطعی شد! فرزانه روستایی

roostai2_011222.jpgویژه خبرنامه گویا
واقعا باید از زنده و مرده همه سگها و گربه های مهربان ایران زمین پوزش خواست اگر ما روزی به شوخی و داستان سرایی هم شده است قصد کنیم که از سایری ها غذای حیوان درست کرده و به خورد آنها بدهیم. اساسا حیوانات جز بر قاعده طبیعت و ذاتی که آفرینش برای آنها تعریف کرده است نه گامی پس و پیش بر می دارند و نه مسبب ظلم و ستمی هستند. برعکس لشگر حرامخوار فاسد و دروغ پرداز، ولی شیک پوش ماموران زن و مرد تشکیلات امنیتی جمهوری اسلامی در سراسر اروپا از قاعده دیگری برخوردارند.
در شرایطی که نهادهای حکومتی در تدارک ساماندهی کارت نان هستند تا هموطنانی که دیگر حتی توانایی خریدن نان را هم ندارند برای رسیدن به نان از کارت استفاده کنند از صدر تا ذیل فرزندان مقام های جمهوری اسلامی در بهترین شرایط در خارج از ایران زندگی می کنند. بدتر از آنها لشگر بی در و پیکر ماموران و جاسوسان نظام هستند که بعد از گذرانده شدن از دهها فیلتر در داخل و خارج، به شغل کثیف هک کردن دیگران یا ساماندهی حملات سایبری و اختلاف اندازی مشغولند.

طیف بزرگی از انها در اروپا و بویژه در آلمان هستند که پریشب فرمان حمله سایبری به اینجانب را پس از برنامه چشم انداز ایران اینترنشنال از جایی دریافت کردند. البته ظاهرا لایو منتشر شده پیرامون مافیای اقتصادی سپاه نیز برای آقایان گران تمام شده است، چرا که معمولا ۱۵ نفره با اکانت های تکراری کامنت گذاری را شروع می کنند و پس از الحاق نفر شانزدم معروف تر، کم کم کامنت گذاری به فحاشی تبدیل می شود.

1.jpg
دو سال پیش طی یک توییت به این نکته اشاره کردم که «روزی فرا خواهد رسید که جک پاتریک دورسی رئیس کمپانی توییت مشخصات دقیق تک تک آدم های لشگر سایری را به اطلاع مردم ایران خواهد رساند تا مردم آنها را به سزای اعمالشان برسانند. بعدا نگید نمی دو نستیم گول خورده بودم.» با توییت دیگری همچنان بر خطر سایبری ها تاکید داشته و بارها به طنز نوشته بودم که ما بالاخره روزی از سایری ها غذای سگ و گربه درست می کنیم.
2.jpg
پریشب که پس از برنامه چشم انداز توییت گذارهای سایبری شروع کردند یک بار دیگر نوشتم که ما روزی از سایبری ها غذای سگ و گربه درست می کنیم.
روز بعد به عنوان یک سند و ردی از فعالیت ماموران سایبری جمهوری اسلامی در سراسر اروپا بخصوص در آلمان و سوئد، یک پیام از توییتر دریافت کردم.

در پیام توییتر نوشته بود: «خیلی ها از دیروز تاکنون در آلمان ( بخوانید ماموران سایبری مقیم آلمان ) شما را ریپورت کردند برای اینکه گقتید می خواهید از سایری ها غذای سگ و گربه درست کنید. ما بررسی کردیم و موضوع را غیر قابل پیگیری تشخیص دادیم، ولی شما را در جریان قرار می دهیم.»
بسیاری از مردم موضوع ماموران سایبری نظام را که بر اساس مدل مدیریت روسی و چینی کار می کنند نادیده می گیرند، در حالی که آنها در حال ایجاد اغتشاش در فضای رسانه ای کل ایرانی ها هستند. سایبری ها در قالب های مشکوکی از سلطنت طلبان مخوف و مجاهدین عصر حجری و جمعی از چپ های استکهلم که ابزار دست فرنگی کارها هستند شبانه روز در حال تولید اضطراب و دعوا در فضای رسانه ای هستند.
شاید بسیاری از مردم این موضوع را امری پیش پا افتاده تلقی کنند، اما ایجاد اختلاف و فحاشی و تولید دعواهای بی اساس شبانه روزی در فضای مجازی یک اتفاق نیست، بلکه یک تکنیک مقاومت نظام حاکم در مقابل اصرار مردم به تغییر بنیادی نظام و شروع هرچه زودتر دوران گذار است. به عبارت دیگر فعالیت سایبری ها را باید ادامه نظام سرکوب جمهوری اسلامی به حساب آورد. یعنی در داخل کشور مردم را تفنگ تک تیرانداز و ساچمه ای و باتون برقی سرکوب می کنند، اما در خارج از کشور با تهدید، نفوذ جاسوسان، و حملات سایبری ایرانیان را به دردسر می اندازند.
4.jpg
در واقع اختلاف پراکنی و ایجاد دعواهای بی پایان و گیر دادن به این و آن، جنگ اعصاب دايمی و تولید عصبیت بخشی از مدیریت کلان رسانه ای وزارت اطلاعات است که در هماهنگی با کرملین و بر اساس الگو گیری از چینی ها اجرا می شود.
سایبری ها از مردم نیستند. لشگر شیطانند که فقر و نادانی و جهل را می پراکنند. روزی مردم آنها را می یابند و مانند همه جنایتکارانی که در دواير لباس شخصی یا یگان ویژه کار کرده اند شناسایی کرده و به مجازات می رسانند. قضیه سایری ها از جهاتی متفاوت است ، زیرا جدی گرفته نشده اند. من برای جلب توجه به فعالیت آنها پیشنهاد دادم تا از آنان غذای سگ و گربه ساخته شود. البته اشکالی هم وجود ندارد پس از آزادساز شدن وطن از نظام ولایت فقیه حداقل نام یک کارحانه تولید غذای حیوانات را «سایبری» بنامیم.
این هم در قالب جلب توجه به اهمیت موضوع است که تاکید می کنم: حال اگر حیوانات خانگی غذای طبخ شده از سایبری ها را نخوردند چه کنیم!
3.jpg


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy