Sunday, Jan 16, 2022

صفحه نخست » كرباسچی بستری شد

28752E87-6CDA-47B8-9A3E-B922BE3FE707.pngاعتماد آنلاین

درحالي كه طي هفته‌هاي گذشته هرازگاه خبري از حزب كارگزاران سازندگي و تحولات در اين حزب به گوش مي‌رسيد و اخيرا در خبري كه احتمالا بتوان آن را در رده مهم‌ترين تحولات حزبي ايران طي ماه‌هاي گذشته قرار داد، دبيركل اين تشكل سياسي اصلاح‌طلب پس از 25 سال از ادامه فعاليت در اين سمت خودداري كرد تا سياستمدار كهنه‌كار ديگري كه تا پيش از آن در مقام سخنگوي كارگزاران سازندگي فعاليت مي‌كرد، به عنوان دبيركل فعاليت‌هايش را دنبال كند، روز گذشته بار ديگر انتشار يك عكس، منجر به جلب ‌توجه افكار عمومي و رسانه‌ها به اين تشكل سياسي شد.

عكسي كه از سوي غلامحسين كرباسچي منتشر شد و اين سياستمدار اصلاح‌طلب كه از 25 سال پيش تا همين اواخر كنار ديگر فعاليت‌هاي سياسي و اجرايي، در قامت دبيركل حزب كارگزاران سازندگي نيز فعاليت مي‌كند، با انتشار اين عكس از ابتلاي خود به بيماري كرونا خبر داد؛ عكسي از كرباسچي درحالي كه روي تخت بيمارستان بستري بود. انتشار اين خبر البته به‌ خودي خود و به‌طور طبيعي منجر به نگراني بعضي نيروهاي سياسي اصلاح‌طلب و اصولگرا شد و آن‌طور كه در ادامه و بنا بر صحبتي كه با كرباسچي داشتيم، دريافتيم بعضي از همين چهره‌هاي سياسي در تماس با او، جوياي احوالش شده‌اند. در ادامه روز اما درحالي بعضي خبرگزاري‌ها و منابع خبري از وخامت حال اين چهره سياسي اصلاح‌طلب خبر دادند كه همزمان انتشار خبر ابتلاي يكي از چهره‌هاي شاخص جناح راست نيز متعاقبا با واكنش مشابه روبه‌رو شده بود.

بر اين اساس درحالي كه از چند روز پيش درپي ابتلاي محمدباقر قاليباف به كرونا، خبرهايي در اين رابطه منتشر شده بود، روز گذشته بعضي منابع آش را به اصطلاح چنان شور كر دند كه مدعي شدند وخامت حال رييس مجلس تا حدي است كه احتمال مرگ او نيز متصور است. شايعه‌اي كه مطابق انتظار در ادامه تكذيب شد. همزمان در ماجراي بيماري كرباسچي نيز بعضي منابع خبري از وخامت حال او خبر دادند و در اين ميان خبرگزاري فارس نوشت:

«طبق پيگيري‌هاي خبرنگار فارس حال غلامحسين كرباسچي چندان مساعد نيست و گفته شده كه بايد تحت مراقبت ويژه قرار بگيرد‌.» هرچند آن‌طور كه غلامحسين كرباسچي در گفت‌وگويي كوتاه با «اعتماد» تاكيد كرد كه خوشبختانه موضوع بيماري او برخلاف آنچه پيش‌تر در برخي منابع خبري آمد ه بود، در مجموع چندان جدي نيست. دبيركل پيشين حزب كارگزاران سازندگي كه در ابتداي اين گفت‌وگوي تلفني، در پاسخ به اين پرسش خبرنگار ما مبني بر اينكه آيا امكان صحبت دارد يا خير، با خنده و مزاح گفت كه «من مي‌توانم اما آقاي دكتر نظر ديگري دارد!»، در ادامه توضيح داد:

«باتوجه به اينكه بيماري تا حدودي ريه‌ها را هم درگير كرده بود، نظر پزشك اين است كه اگرچه امكان رسيدگي و مراقبت در منزل وجود دارد اما بهتر است در بيمارستان تحت‌نظر باشم.» اين چهره سياسي اصلاح‌طلب كه از صبح روز پنجشنبه در بيمارستان بستري است، همچنين در پاسخ به اينكه آيا زمان حدودي مرخص شدن از بيمارستان معلوم است، گفته است: «قاعدتا بايد تا پايان دوره زماني پروتكل‌هاي درماني كرونا در بيمارستان بمانم.» شهردار اسبق پايتخت همچنين با تاكيد بر اينكه «درگيري ريوي بنا به نظر پزشك معالج چندان شديد نيست»، از كادر درمان تشكر كرد. اين چهره سياسي اصلاح‌طلب در پايان از تمامي كساني كه در اين مدت با او تماس گرفته يا به شيوه‌هاي مختلف جوياي احوالش شدند، پوزش خواست و گفت:

«در اين مدت بسياري از دوستان همچون آقاي كروبي، حاج‌حسن‌آقاي خميني و آقاي عبدالله نوري تماس داشتند كه متاسفانه نتوانستم پاسخ بدهم كه از همه اين عزيزان متشكرم.» كرباسچي همچين از احتمال مرخص شدن از بيمارستان در آينده نزديك خبر داده و در عين حال گفته كه احتمالا دو،‌سه روز آينده را بايد در بيمارستان و تحت مراقبت پزشكان باشد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy