Sunday, Jan 16, 2022

صفحه نخست » آواتودی: تكذيب دوباره خبر حملە بە تأسيسات موشكی جمهوری اسلامی

mooshak_011622.jpgآواتودی - جزئیات جدید از حوادث شب گذشته/ رسانه‌های متعلق به سپاه هم خبر خودشان را تکذیب کردند و هم خبر آواتودی!

به دنبال شنیده شدن صدای چندین انفجار در بیش از ۵۰ شهر غربی کشور در شنبه شب، ۲۵ دی ماه، تاکنون هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی به این موضوع واکنش رسمی نشان نداده است.

به گزارش آواتودی، بلافاصله پس از انتشار اخبار اولیه، رسانه‌های جمهوری اسلامی مانند همیشه سکوت اختیار کرده و وظیفه اطلاع‌رسانی بر عهده رسانه‌های مستقل مانند آواتودی قرار گرفت.

تنها فرماندار اسدآباد همدان بود که در اظهاراتی مضحک در گفتگو با یکی از رسانه‌های وابسته به سپاه تروریستی پاسداران مدعی شد: ما اول فکر کردیم صدای رعد و برق است، اما گزارشی دریافت نکردیم!

پس از آن، کانال‌های تلگرامی وابسته به تروریست‌های سپاه اعلام کردند که منشا این صداها مربوط به آزمایش سیستم جدید پدافند هوایی کشور بوده است.

اما آواتودی در خبری اختصاصی از ورود چند هواپیمای ناشناس به آسمان غرب کشور و حمله به تاسیسات موشکی سپاه در این منطقه خبر داد.

پس از آن تمام رسانه‌های وابسته به جمهوری اسلامی در سکوتی مطلق فرو رفتند، تا اینکه کانال‌های تلگرامی وابسته به سپاه تروریستی پاسداران از جمله کانال سپاه سایبری پاسداران لحظاتی قبل ابتدا خبر خود را تکذیب و اعلام کردند: برابر اطلاع واصله از قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا کشور، در شب گذشته هیچگونه رزمایش، تمرین و اقدامات عملیاتی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور صورت نگرفته و کلیه گمانی زنی‌ها در این خصوص تکذیب می‌شود.

لازم به توضیح است که این گمانه‌زنی‌ها را خود رسانه‌های وابسته به سپاه در شب گذشته مطرح کرده بودند و همان زمان نیز رسانه‌های مستقل بر بی‌اساس بودن آن تاکید داشتند.

و بالاخره اینکه، همین رسانه‌ها خبر اختصاصی آواتودی را نیز تکذیب و ادعا کردند: "در حالی که رسانه‌های ضد انقلاب !! در اقدامی هماهنگ، با انتشار یک خبر جعلی مدعی شده‌اند، که منشا صدای عجیب در غرب کشور، حمله به کشور بوده، یک منبع آگاه این ادعا را تکذیب کرد. صدای مورد اشاره، به جز ایران در کشورهای ترکیه و عراق هم شنیده شده است. این منبع آگاه همچنین ادعای مربوط به تمرین پدافندی را نیز رد کرده است."

در صورت قبول ادعاهای مضحک رسانه‌های وابسته به سپاه تروریستی پاسداران، حال این سوال مطرح می‌شود که آیا صداهای انفجار در ۵۰ شهر کشور شنیده می‌شود و مردم از ترس به خیابان‌ها می‌آیند، اما با گذشته ۱۵ ساعت، هنوز مسئولان و فرماندهان نظامی کشور از منشا آن اطلاعی ندارند؟



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy