Thursday, Jan 20, 2022

صفحه نخست » علم‌الهدی: صدای بلند زنان و حرکات هیجانی آنها در ورزشگاه، مردان را تحریک می‌کند

تسنیم ـ حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت:
اینکه می‌گویند فیفا مجبور کرده است زنان باید تماشای بازی فوتبال شرکت کنند؛ شیطنت‌های افراد بی‌دین و ضد‌انقلاب خارج‌نشین است که فیفا را تحریک کردند وگرنه فیفا به این کارها کار نداشت، حال زنان از تماشای فوتبال محروم باشند و تنها به تلویزیون اکتفا کنند؟ این نظام، نظام اسلامی است و مسئولان فوتبال بیایند در ورزشگاه‌ها مکان‌هایی را مخصوص بانوان فراهم کنند که صیانت داشته باشند و از هیجان او یک مرد هوس‌ران و چشم‌چران سوءاستفاده نکند. زنان را باید صیانت کرد چه مانعی دارد از ورزشگاه فوتبال را ببیند اما باید از او صیانت شود.

احند علم‌الهدی افزود:
عزیزان من مدان چمن فوتبال و بازی فوتبال جای هیجان است، شما مردان چقدر هیجان پیدا می‌کنید بعد بانوانی که به مراتب از نظر عاطفی و احساسی هیجانی تر هستند این هیجان را بروز و ظهورش را مراجع تقلید می‌گویند حرام است، صدای زن بلند شود و حرکات زن در مقام هیجان مردان را تحریک کند حرام است.
وی عنوان کرد: دستگاهی که مسئول توسعه ورزش قهرمانی در کشور است مسئول ایجاد صیانت برای زنان در تماشای مستقیم فوتبال هست و باید انجام دهد. برادران و خواهران نیاییم با دین دشمنی کنیم این حرف هایی که در فضای مجازی حرف‌های بنده و امثال بنده را تحریف می‌کنند و پس و پیش می‌کنند و مسخره می‌کنند، ما که ترس و باکی نداریم و در راه دین فداکاری است، الگوی ما نواب صفوی است ما پای همه چی ایستاده‌ایم.
امام جمعه مشهد بیان کرد: شما غیرت دینیتان نباید اجازه بدهد که یک عده اراذل به حرام خدا حمله کنند و احکام دین و آیات قرآن را زیر پا بگذارند و حجاب را مسخره کنند و ما وظیفه داریم برای زنان تمام تفریحات و ورزش‌ها را فراهم کنیم با صیانت و حفاظت و در این نظام به وسیله عناصر متدین دولت و مجلس برنامه ریزی شود و خواهران و دختران ما با کمال صیانت از هرگونه جرایان غیردینی و غیرشرعی بتوانند از انواع ورزش‌ها و تفریحات لذت ببرند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy