Monday, Jan 24, 2022

صفحه نخست » پخش فیلم پورن جلسه سنای ایتالیا را به هم ریخت

zoom_012422.jpgبی بی سی - ماجرای پخش یک ویدیوی پورن در جریان برگزاری آنلاین یکی از جلسات مجلس سنای ایتالیا که با حضور شماری از سیاستمداران و چهره‌های آکادمیک این کشور برگزار می‌شد، اخیرا موضوع گزارش‌ برخی از رسانه‌های ایتالیا و جهان بوده است.

چند روز پیش در حین برگزاری جلسه‌ای با عنوان «به سوی خدمات عمومی شفاف»، ناگهان حدود یک دقیقه تصاویر پورن ۳بعدی یکی از شخصیت‌های انیمیشن «فاینال فانتزی ۷»، از صفحه نمایش جلسه پخش شد. البته مسئولان فنی در نهایت موفق شدند مانع از پخش تصاویر شوند، اما ناله سکس بازیگران فیلم تا چند ثانیه پس از قطع تصویر، همچنان بلند و واضح روی صدای سخنران جلسه شنیده می‌شد.

کنفرانس هفته گذشته به دعوت حزب «جنبش پنج ستاره» ایتالیا و با حضور چهره‌های سرشناسی از جمله جورجیو پاریسی، فیزیکدان برنده جایزه نوبل برگزار می‌شد. پخش این ویدیوی پورن برای لحظاتی موجب سردرگمی حاضران و به هم خوردن جلسه شد.

ماریا لورا مانتوانی، سناتور ایتالیایی که ماجرا را به پلیس گزارش داده، می‌گوید امیدوار است کسانیکه مخفیانه با ورود به این جلسه آنلاین، قصد کارشکنی و بی‌احترامی داشته‌اند، شناسایی شوند.

همه‌گیری کرونا در ۲ سال گذشته باعث شده که بسیاری از جلسات در سراسر جهان به شکل ویدیو کنفرانس برگزار شود. در این مدت بارها مواردی از برهم خوردن برگزاری چنین جلساتی توسط هکرها، از جمله با پخش تصاویر پورن خبرساز شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy